Jump to content
Annons

Reason 4 (studentversion)

Recommended Posts

andreask (oregistrerad)
Postat

Hej!

Jag undrar om Reason 4 Studentversion finns att köpa i Sverige? Jag har bara hittat utländska sidor som säljer det till studentpris. Och så undrar jag om de e nån skillnad på Reason 4 Student och den vanliga versionen?

Annons
Postat
Hej!

Jag undrar om Reason 4 Studentversion finns att köpa i Sverige? Jag har bara hittat utländska sidor som säljer det till studentpris. Och så undrar jag om de e nån skillnad på Reason 4 Student och den vanliga versionen?

Hej, det är ingen skillnad på studentlicens och fullversion.

Du kan beställa den i en muskaffär. de kräver kopia på studentlegg samt intyg från din lärare i musikämnen. det är alltså bara musikstudenter som har tillgång till studentsortimentet.

/Pär E

andreask (oregistrerad)
Postat
Hej, det är ingen skillnad på studentlicens och fullversion.

Du kan beställa den i en muskaffär. de kräver kopia på studentlegg samt intyg från din lärare i musikämnen. det är alltså bara musikstudenter som har tillgång till studentsortimentet.

/Pär E

Okej så den måste beställas då? Man kan inte bara gå in på t ex. 4sound o köpa Reason 4 med studentleg och intyg o få det för studentpriset direkt? Fan det suger ju att bara musikstudenter kan köpa studentversionen... ja pluggar inte musik nu men ska göra det till hösten så får väl vänta med att köpa detta då... 😮 gäller samma sak för studentversioner av andra program typ Pro Tools o Cubase o sånt?

Postat
Okej så den måste beställas då? Man kan inte bara gå in på t ex. 4sound o köpa Reason 4 med studentleg och intyg o få det för studentpriset direkt? Fan det suger ju att bara musikstudenter kan köpa studentversionen... ja pluggar inte musik nu men ska göra det till hösten så får väl vänta med att köpa detta då... 😮 gäller samma sak för studentversioner av andra program typ Pro Tools o Cubase o sånt?

Steinbergs EDU-licenser får köpas av alla heltids-studenter, även om det inte är någon musikutbildning.

Kravet är även där kopia på studentleg och ifyllt och stämplat formulär från skolan.

andreask (oregistrerad)
Postat
Det är en speciell licens som butkerna inte kan lagerföra. Så den måste beställas.

Levtiden är väldigt kort dock. /Pär Ekberg

Ah okej! Då e de bara att invänta september då o hoppas på att man kommer in på musikutbildningen...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.