Gudrunfreeman Postat 23 april 2009 Postat 23 april 2009 (redigerat) Hejsan alla! Det är nämligen så att jag och mitt band behöver ett nytt bandnamn då vårat nuvarande namn inte är det bästa. Tycker jag i alla fall. Jag är relativt ny här på studio forum så behåll gärna era klagomål för er själva är ni snälla.. Bandnamnen som det står i mellan är då. Last Living (Nuvarande bandnamnet) Left by angels och Girl on the run. Så nu är det till er uppgift att avgöra vilket bandnamn vi ska ha. För er som undrar vad vi är för slags band så kan jag slänga upp våran myspace. Metalcore/Deathcore kan man väl säga. våra främsta projekt lutar mot deathcore hållet med bland annat influenser som Bring me the horizon 😛 Redigerat 23 april 2009 av Gudrunfreeman
musicpanda88 Postat 24 april 2009 Postat 24 april 2009 Tycker det sista för det är lättast att uskilja från mängden, lägg till ett "s" så blir det "girls on the run" kanske tom. ännu bättre. 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.