Anjou Postat 1 maj 2009 Dela Postat 1 maj 2009 Här kommer en röst till Det blir garanterat P1 i bilen i sommar om du vinner. Gillar din imitation av skånska 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 1 maj 2009 Trådstartare Dela Postat 1 maj 2009 Här kommer en röst tillDet blir garanterat P1 i bilen i sommar om du vinner. Gillar din imitation av skånska 😄 Är du skåning? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 1 maj 2009 Trådstartare Dela Postat 1 maj 2009 Här kommer en röst tillDet blir garanterat P1 i bilen i sommar om du vinner. Gillar din imitation av skånska 😄 Är du skåning? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
therocker Postat 1 maj 2009 Dela Postat 1 maj 2009 Röstat! Ser fram emot sköna historier från en av forumets största profiler!! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Anjou Postat 1 maj 2009 Dela Postat 1 maj 2009 Är du skåning? Nej, men nära nog (Småland) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sixties Postat 1 maj 2009 Dela Postat 1 maj 2009 får vi höra denna i programmet? denna kund väl också passa: STOCKHOLM CITY Your browser does not support the HTML5 audio tag Ja, jag har jobbat på en gård här i Ljusne Sen den dan jag fyllde tjugoett Men tiderna har förändrats här i Ljusne Att försörja sig här går inte längre så lätt Ref: För Wallenberg och Wickman De har mig i sina klor Jag måste lämna Ljusne Jag måste resa från far och mor Fast det grämer mig Jag hade en kompis när jag var liten Men han blev tagen av AMS Han sa: den här hålan är på tok för liten Han tog tåget och jag har inte sett honom sen dess Ref: För Wallenberg och Wickman De har mig i sina klor Jag måste lämna Ljusne Jag måste resa från far och mor Fast det grämer mig Jag skall skaffa mig ett jobb i Stockholm City För här i Ljusne kan man ju inte försörja sig Alla industrier finns i Stockholm City Vad det nu kan komma sig Är det för att Wallenberg och Wickman De har mig i sina klor Jag måste lämna Ljusne Jag måste resa från far och mor Fast det grämer mig -Det grämer mig Så till den milda grad Så när det här tåget börjar rulla Då är jag på väg mot ett rullande band Och därför kommer mina tårar att rulla Och jag kommer att darra lite lätt på min hand Wallenberg och Wickman De har mig i sina klor Jag måste lämna Ljusne Jag måste resa från far och mor Fast det grämer mig -Det grämer mig Så till den milda grad Att jag måste resa till Stockholm stad Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vallhagen Postat 2 maj 2009 Dela Postat 2 maj 2009 Sådär. Nu har jag lyssnat oxå. Kvalitetsradio, jag gillade det jag hörde Håkan! ...åsså fick du en röst till... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 2 maj 2009 Trådstartare Dela Postat 2 maj 2009 Ni är underbara! 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SMichael Postat 2 maj 2009 Dela Postat 2 maj 2009 vasse go.. helt klar röst från mig 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nattvaktaren Postat 27 maj 2009 Dela Postat 27 maj 2009 Grattis, jag ska lyssna! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
cocoshusse Postat 27 maj 2009 Dela Postat 27 maj 2009 STORT NÖJÄSIGT GRATTIS! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
joachime Postat 27 maj 2009 Dela Postat 27 maj 2009 Grattis Håkan! 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
laxlaxlax Postat 27 maj 2009 Dela Postat 27 maj 2009 Grattis! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
drloop (oregistrerad) Postat 27 maj 2009 Dela Postat 27 maj 2009 Kul! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GIGAN (oregistrerad) Postat 27 maj 2009 Dela Postat 27 maj 2009 STORT GRATTIS! 😆 Det är ngt magiskt med ljusnans vatten, som skapar ljuv musik! GIGAN Utflyttad Arbrå bo. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
chrillen (oregistrerad) Postat 27 maj 2009 Dela Postat 27 maj 2009 Grattis, fan vad kul!!! Det är du väl värd. Rösten från mig är given! Lycka till Mvh Chrille Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zefhyros Postat 27 maj 2009 Dela Postat 27 maj 2009 Fan va gött! Grattis Håkan ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hellpig Postat 27 maj 2009 Dela Postat 27 maj 2009 Grattis! (Men jag förstår varför du "trodde att det skulle bli du" 😄) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 27 maj 2009 Dela Postat 27 maj 2009 Grattis Håkan! 😄 Ser verkligen fram emot att få lyssna. Kul. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neutrik (oregistrerad) Postat 27 maj 2009 Dela Postat 27 maj 2009 Grattis Håkan! Vad glad jag blir att du vann! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Harmonica mike Postat 27 maj 2009 Dela Postat 27 maj 2009 Hörde på radion idag att du fick jobbet 😄 Kul! Uppdatera oss med datum och klockslag när det blir av,vill inte missa detta. Mvh Micael Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 27 maj 2009 Dela Postat 27 maj 2009 Grattis 😆 Nu får du lova att ägna minst en kvart åt att prata om gamla bandare! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DieHard (oregistrerad) Postat 27 maj 2009 Dela Postat 27 maj 2009 Och en kvart varför han hatar datorer. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 27 maj 2009 Trådstartare Dela Postat 27 maj 2009 Det är roligare med en galning Nu är vi hemma. Tack alla för röster och glada tillrop. Det var en hektiskt men rolig dag i radiohuset, jag fick bla se mina egna skivor nere i skivarkivet som väl är världens största. Blev intervjuad och fotad till höger o vänster och per telefon till tex GP, den artikeln som kommer i morrn torsdag tror jag blir bra. Jag blev även filmad av rapportredaktionen för Gävle/Dala TV räkning. Käften gick på vinnaren som hade lite tröstens ord till skåningarna som hade tre finalister med i tävlingen, men liksomalla andra var chanslösa eftersom en av deltagarna var en Ljusne-bo. http://svtplay.se/v/1572651/hakan_nilsson_...e_sommarpratare http://www.sr.se/cgi-bin/press/artikel.asp?artikel=2861837 15de juli är programmet. Om det nu blir nåt. Revoxen är lite rostig nu, jag glömde den ute i trädgårn ett par dar. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wonderboy Postat 28 maj 2009 Dela Postat 28 maj 2009 Vi vill allt höra en hälsning till alla Studioforumister! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ake Postat 28 maj 2009 Dela Postat 28 maj 2009 Blev intervjuad och fotad till höger o vänster och per telefon till tex GP, den artikeln som kommer i morrn torsdag tror jag blir bra. http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=907&a=497591 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Assar Postat 3 juni 2009 Dela Postat 3 juni 2009 Radiofavorit fyller 50 år Lyssnarnas sommarvärd, Håkan Nilsson, hade för många år sedan kompat Owe Thörnqvist, en annan debutant.–Det kommer han inte ihåg men jag. Han är en gigant. Och det här ska bli kul, konstaterar han när jag hittar dem bredvid varandra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 3 juni 2009 Trådstartare Dela Postat 3 juni 2009 Kul var det idag med... Nu är det bara den lilla detaljen kvar att få ihop programmet med. 😉 Vad 17 ska jag prata om? Herr Analogfreak kanske? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 3 juni 2009 Dela Postat 3 juni 2009 Kul var det idag med... Nu är det bara den lilla detaljen kvar att få ihop programmet med. 😉 Vad 17 ska jag prata om? Herr Analogfreak kanske? Jag har sagt det förut: bandspelare! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lee Postat 3 juni 2009 Dela Postat 3 juni 2009 Åhej vilken nytta man kan ha av kamrater på nätet. Eller nytta förresten. Hur jävla mycket skulle inte jag ha kunnat göra bort mig i radion om jag fick tillfälle! Huva! 😉 Lyckat till! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.