Jyoel Postat 23 april 2009 Postat 23 april 2009 (redigerat) Hejsan alla! Joel W. heter jag đ 18 Ă„r och gĂ„r filminriktning pĂ„ John Bauergymnasiet i HĂ€ssleholm (SkĂ„ne). Ălskar att vara kreativ pĂ„ alla möjliga sĂ€tt! HĂ„ller mest pĂ„ med filmning dock. Jobbar Ă€ven som videoproducent vid sidan av. Ănskade utöka min kreativitet, och startade förra hösten ett band med en polare, vi kallar oss "Half-Hearted". Jag hade endast spelat gitarr i ungefĂ€r ett Ă„r, sjĂ€lvlĂ€rd, sĂ„ jag var inge vidare alls och kan fortfarande bara spela basic stuff. Detsamma gĂ€ller min polare, som precis börjat lĂ€ra sig trummor. Men vi Ă€lskade att spela Ă€ndĂ„ och jag skaffade en LP Custom (BaCH, kopia). Vi har skrivit lite musik i Guitar Pro 5, som jag sedan exporterat till Fruity Loops, sedan till mp3. SĂ„ det Ă€r inte riktigt det soundet som vi vill fĂ„ fram. Men jag kanske kan visa upp en lĂ„t Ă€ndĂ„ och fĂ„ kritik? Vi har Ă€nnu inte införskaffat nĂ„gon utrustning sĂ„ att vi kan spela in. Det Ă€r dĂ€rför jag anvĂ€nder det, till att visa hur alla instrument spelar. Och jag Ă€r inte sĂ€ker pĂ„ vilken genre vi egentligen spelar. De lĂ„tar jag skrivit har bĂ„de blivit ganska lugna och kraftiga. SĂ„ng nĂ€stan som kornsĂ„ngaren och samtidigt som Thom Yorke eller kanske Queen... Elgitarr-rytm och lite med aukustisk gitarrmelodi i bakgrunden. Jag lyssnar vĂ€ldigt mycket pĂ„ Dream Theater och Pain Of Salvation, sĂ„ kanske Ă€r vi lite progressive metal/rock.. Nog en bra idĂ© att jag lĂ„ter en kunnig lyssna och avgöra. Ă hnej nu babblade jag massa xD lĂ€tt hĂ€nt för mig.. Förresten sĂ„ hittade detta forumet nĂ€r jag googlade lite utrustning đ Verkar vara ett mycket bra och aktivt forum! âșïž Redigerat 25 april 2009 av Jyoel
slejnard Postat 23 april 2009 Postat 23 april 2009 Hej du Ă„ vĂ€lkommen hit! Trivsamt forum dĂ€r man ska förlĂ€gga ALL sin lediga tid... đ SlĂ€ng upp en lĂ„t vetja. Brukar ofta vara nĂ„n som kommenterar iaf.
Jyoel Postat 23 april 2009 TrĂ„dstartare Postat 23 april 2009 Hej du Ă„ vĂ€lkommen hit! Trivsamt forum dĂ€r man ska förlĂ€gga ALL sin lediga tid... đ SlĂ€ng upp en lĂ„t vetja. Brukar ofta vara nĂ„n som kommenterar iaf. Tack! Jag tror jag gör sĂ„ dĂ„ đ
musicpanda88 Postat 27 april 2009 Postat 27 april 2009 Tack! Jag tror jag gör sĂ„ dĂ„ đ Folk lĂ€gger mer tid hĂ€r Ă€n pĂ„ musiken âșïž hehe det gĂ€ller att passa sig đ Hej btw!
DieHard (oregistrerad) Postat 27 april 2009 Postat 27 april 2009 Trivsamt forum dĂ€r man ska förlĂ€gga ALL sin lediga tid... đ JasĂ„? Man ska skippa resten av sitt liv dĂ„? đ För att inte snacka om alla dem som sitter pĂ„ jobbet och postar hĂ€r. Undrar hur mycket de fĂ„r gjort pĂ„ jobbet. âșïž
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.