Limpan Postat 23 april 2009 Postat 23 april 2009 (redigerat) Den översta reklambannern hamnar ibland i samma tabell som "studioforum"-loggan, vilket gör att knapparna för låtar inte går att finna.... som ni ser av bilden: Är det google chrome som spökar?? Redigerat 23 april 2009 av Limpan
Anders F Postat 23 april 2009 Postat 23 april 2009 Har fått samma bild till och från även med IE på jobbet och Camino hemma. MVH Anders
Limpan Postat 23 april 2009 Trådstartare Postat 23 april 2009 kan för övrigt tillägga att det verkar bara vara systembolagets reklam som gör så....
slejnard Postat 23 april 2009 Postat 23 april 2009 kan för övrigt tillägga att det verkar bara vara systembolagets reklam som gör så.... Härligt, då vart jag påmind om att jag ska på "bolka" imorn 😄 Ja jag har samma.
Linus Postat 23 april 2009 Postat 23 april 2009 Jag gissar att det skulle lösas av att lägga till lite extra css #logostrip { clear: both }
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.