Jazzman Postat 8 december 2004 Postat 8 december 2004 "Mästaren" är bergis den där snubben från JAM..... 😉 🙂
android Postat 9 december 2004 Postat 9 december 2004 Har funderat länge på det här nu... Hur skriver man egentligen oförklarligt? Oförståeligt hade jag kanske gått med på, men det här...? 😆
Lindeberg Postat 9 december 2004 Postat 9 december 2004 (redigerat) Har funderat länge på det här nu... Hur skriver man egentligen oförklarligt? Oförståeligt hade jag kanske gått med på, men det här...? 😆 "Mästaren" (Erik? 🙂) begriper helt enkelt inte hur du bär dig åt; du skriver, oförklarligt! 🙁 edit: Annars så får man väl säga att tramsfaktorn är väl hög just nu. Skärpning innan det blir dagis av forumet! Redigerat 9 december 2004 av Dumb Dan
VacUm Postat 9 december 2004 Postat 9 december 2004 VacUm - Skriver mycket, men dåligt. Dålig handstil, dålig grammatik eller dålig innebörd? Vore kul att veta. Fasen vad många mystiska personer det hittat hit det senaste.. Vad händer?
Lundin Postat 9 december 2004 Postat 9 december 2004 skulle jag vara bättre än alla andra...nä nu&%¤#"&()... diskriminering..bah
MusicGene Postat 9 december 2004 Postat 9 december 2004 Fasen vad många mystiska personer det hittat hit det senaste.. Vad händer? Jag tycker vi bör införa en regel att man måste ha minst 15 postningar för att få börja skriva i forumet
Rojk Postat 9 december 2004 Postat 9 december 2004 Fasen vad många mystiska personer det hittat hit det senaste.. Vad händer? Jag tycker vi bör införa en regel att man måste ha minst 15 postningar för att få börja skriva i forumet haha, ja varför inte? 🙁 Vem är den skyldige? Hmm. Majken kom aldrig upp, men jag kommer inte på något illa om honom så det kanske inte var så märkligt.
hackeman Postat 9 december 2004 Postat 9 december 2004 Fasen vad många mystiska personer det hittat hit det senaste.. Vad händer? Jag tycker vi bör införa en regel att man måste ha minst 15 postningar för att få börja skriva i forumet 😠 haha, ja varför inte? 😄 Vem är den skyldige? Hmm. Majken kom aldrig upp, men jag kommer inte på något illa om honom så det kanske inte var så märkligt. Den som är skyldig har säkert gett sig själv också en blänga för att röja misstankar.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.