MÄSTAREN Postat 6 december 2004 Postat 6 december 2004 Det var ju någon som framhävde personer och deras kompetens så jag tänkte ta tillfället i akt och "bakhäva" lite personer här på forumet. Nattvaktaren - alltid grinig, ironisk, spydig mm utan att ha ett vettigt svar. Fredster - ska alltid ha sista ordet. gillar att rätta folk. dbd - ful gubbe. ganska okunning. vill gärna att alla andra ska göra som honom. Claes - Besserwisser. Vill kränga sina egna saker. Har förutfattade meningar. Trombonisten - Är nog den mest okunnige bland de "kunniga". Läste ett inlägg för länge sedan där han sa att allt över 13 kHz bara är skräp. Det säger ju allt. VacUm - Skriver mycket, men dåligt. android - skriver oförklarligt. Finns några till men dom här är värst av de värsta! /MÄSTAREN (Har alltid rätt)
Claes Holmerup Postat 6 december 2004 Postat 6 december 2004 😄 "Bättrevetande" heter det på sann Studio-svenska - inte "Besserwisser"... 😛
bassman Postat 6 december 2004 Postat 6 december 2004 😛😄 Vem är muntergöken som ligger bakom denna nyregistrerade forumanvändare då???
Majken Postat 6 december 2004 Postat 6 december 2004 😄"Bättrevetande" heter det på sann Studio-svenska - inte "Besserwisser"... 😛 Ack så fel du har, böjningen blir ju "bättrevetare". Se inte ens en sån enkel sak kan du 😱 /Majken
Fredster Postat 6 december 2004 Postat 6 december 2004 Nu får ni inte posta mer....jag ska ju alltid ha sista ordet! 😛
Claes Holmerup Postat 6 december 2004 Postat 6 december 2004 😄"Bättrevetande" heter det på sann Studio-svenska - inte "Besserwisser"... 😛 Ack så fel du har, böjningen blir ju "bättrevetare". Se inte ens en sån enkel sak kan du 😱 /Majken Även den bäste kan ha fel ibland... 🙂
nattvaktaren (oregistrerad) Postat 6 december 2004 Postat 6 december 2004 Härligt att toppa en sån här lista. Hur länge ligger tråden kvar? ...räknar ner... Eller jag vet! Ska vi misstänka varandra nu? 😛 Vem nämndes inte?
Fredster Postat 6 december 2004 Postat 6 december 2004 Även den bäste kan ha fel ibland... 😛 Eftersom du Claes har förutfattade meningar så behöver det ju inte vara så 😆
nattvaktaren (oregistrerad) Postat 6 december 2004 Postat 6 december 2004 Aha, nu fattar jag. Kringlan, det är okej att vara ledsen. Let it all out, girl.
Fredster Postat 6 december 2004 Postat 6 december 2004 Aha, nu fattar jag. Kringlan, det är okej att vara ledsen. Let it all out, girl. Blame all on the pretzel!!! 😆
brojd Postat 6 december 2004 Postat 6 december 2004 Det var ju någon som framhävde personer och deras kompetens så jag tänkte ta tillfället i akt och "bakhäva" lite personer här på forumet. Nattvaktaren - alltid grinig, ironisk, spydig mm utan att ha ett vettigt svar. Fredster - ska alltid ha sista ordet. gillar att rätta folk. dbd - ful gubbe. ganska okunning. vill gärna att alla andra ska göra som honom. Claes - Besserwisser. Vill kränga sina egna saker. Har förutfattade meningar. Trombonisten - Är nog den mest okunnige bland de "kunniga". Läste ett inlägg för länge sedan där han sa att allt över 13 kHz bara är skräp. Det säger ju allt. VacUm - Skriver mycket, men dåligt. android - skriver oförklarligt. Finns några till men dom här är värst av de värsta! /MÄSTAREN (Har alltid rätt) 100% av dina inlägg varit sura och griniga... tom. nattvaktaren har hunnit med några trevliga inlägg. 😆
dbd Postat 6 december 2004 Postat 6 december 2004 (redigerat) Jag erkänner. Jag är ganska okunnig. Edit: Jag är dock ganska snygg. Redigerat 6 december 2004 av dbd
Reason Postat 6 december 2004 Postat 6 december 2004 Vad är denna MÄSTARE mästare på då? skitsnack? 😆
Claes Holmerup Postat 6 december 2004 Postat 6 december 2004 Även den bäste kan ha fel ibland... 😛 Eftersom du Claes har förutfattade meningar så behöver det ju inte vara så 😛 Jag kanske kan muta dig att säga något annat genom att ge dig specialpris på något - så kan jag kränga iväg lite skrot också... 😆😆
dbd Postat 6 december 2004 Postat 6 december 2004 (redigerat) Jag misstänker också Kringlan 😆 Du får inte ta åt dig så hårt! Det är bara ett forum! Redigerat 6 december 2004 av dbd
MÄSTAREN Postat 6 december 2004 Trådstartare Postat 6 december 2004 BAAAHH....ni fattar ju ingenting. Så mycket okunnig,sliskiga,obortstade,grinig,elaka,ljudnördiga människor har jag aldrig sett någonstans som det finns här. /MÄSTAREN (På allting)
hammagrella Postat 6 december 2004 Postat 6 december 2004 "Mästaren" är bergis den där snubben från JAM..... 😆
wonderboy Postat 6 december 2004 Postat 6 december 2004 Hej, killar! Är ni lite ledsna? Var inte det! Jag tycker om Er! "Lärjungen" PS: Det verkar vara en försmådd forumdeltagare som varit i farten. DS.
MusicGene Postat 6 december 2004 Postat 6 december 2004 hmm, jag är ju inte heller nämnd. Hade hoppats på nått i stil med "korta svar som antingen inte hjälper eller är halvspydiga"
joachime Postat 6 december 2004 Postat 6 december 2004 Så mycket [...] ljudnördiga människor har jag aldrig sett någonstans som det finns här. Det där tolkade jag faktiskt positivt. Låter som jag hamnat rätt.
AndyPandy Postat 6 december 2004 Postat 6 december 2004 Helt ärligt, det finns puckon överallt. Och det bästa är nog att ignorera dem. Annars finns risken att forumet blir som forum.cubase.net där allt bara är gnäll, påhopp och annat skitsnack. 😛
VacUm Postat 6 december 2004 Postat 6 december 2004 "Mästaren" är bergis den där snubben från JAM..... 😛 😄 Förmodligen.. tycker han verkar va en trevlig prick.
slaptap Postat 6 december 2004 Postat 6 december 2004 3....2....1... *swosh* -> off topic Stackars Olsberg vad han får genomlida... 🙂🙂😆
L.C Postat 6 december 2004 Postat 6 december 2004 (redigerat) Booooooring.............. Nä om "Mästaren" nu vill vara "Mästaren" så får han fö fasicken bevisa att han är nåt. Tomma ord är inget att ha. 🙂 Redigerat 6 december 2004 av L.C
Kringlan Postat 6 december 2004 Postat 6 december 2004 (redigerat) hahaha.. Nej detta var faktiskt inte jag hehe. Och om det är snubben från JAM borde ju jag vara omnämd. Knepigt. Äch då dbd oroa dig inte. Jag tar inte åt mig 😳 Jag har bara lite skruvad överanalytisk humor ibland. Redigerat 6 december 2004 av Kringlan
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.