Jump to content
Annons

Söker någon med bra mixning/mastering-skills!

TheSnejk

Recommended Posts

Musikspåret är färdigt men sång och stämmor behöver mixas och få en clean, passande och välljudande touch. Tyvärr vågar jag inte lägga upp låten i omixat tillstånd då det låter förjävligt och jag själv kan inget om mixning.

Lägg gärna till mig på MSN om du har lust att göra ett försök! The-PG@hotmail.com

En bra mix kan få dåligt material att låta godlike och en dålig mix kan få godlike material att låta dåligt 😱

Puss och kram.

Dela på andra sajter

Annons
devilmaycry (oregistrerad)
Musikspåret är färdigt men sång och stämmor behöver mixas och få en clean, passande och välljudande touch. Tyvärr vågar jag inte lägga upp låten i omixat tillstånd då det låter förjävligt och jag själv kan inget om mixning.

Lägg gärna till mig på MSN om du har lust att göra ett försök! The-PG@hotmail.com

En bra mix kan få dåligt material att låta godlike och en dålig mix kan få godlike material att låta dåligt 😱

Puss och kram.

Inte för att vara sån, men vad är en world of warcraft låt?

Och det är väll snarare en fördel att lägga ut låten här, personen i fråga som vill mixxa måste ju ändå höra den så varför inte lägga upp den så är det ju större chans att någon nappar.

Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.