TheSnejk Postat 20 april 2009 Dela Postat 20 april 2009 Musikspåret är färdigt men sång och stämmor behöver mixas och få en clean, passande och välljudande touch. Tyvärr vågar jag inte lägga upp låten i omixat tillstånd då det låter förjävligt och jag själv kan inget om mixning. Lägg gärna till mig på MSN om du har lust att göra ett försök! The-PG@hotmail.com En bra mix kan få dåligt material att låta godlike och en dålig mix kan få godlike material att låta dåligt 😱 Puss och kram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
devilmaycry (oregistrerad) Postat 20 april 2009 Dela Postat 20 april 2009 Musikspåret är färdigt men sång och stämmor behöver mixas och få en clean, passande och välljudande touch. Tyvärr vågar jag inte lägga upp låten i omixat tillstånd då det låter förjävligt och jag själv kan inget om mixning. Lägg gärna till mig på MSN om du har lust att göra ett försök! The-PG@hotmail.com En bra mix kan få dåligt material att låta godlike och en dålig mix kan få godlike material att låta dåligt 😱 Puss och kram. Inte för att vara sån, men vad är en world of warcraft låt? Och det är väll snarare en fördel att lägga ut låten här, personen i fråga som vill mixxa måste ju ändå höra den så varför inte lägga upp den så är det ju större chans att någon nappar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
TheSnejk Postat 20 april 2009 Trådstartare Dela Postat 20 april 2009 En god liten dänga om spelet World of Warcraft 😛 Okej jag länkar den här men håll gärna för öronen 🥰 http://www.box.net/shared/0qtpku62mn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hakse Postat 28 april 2009 Dela Postat 28 april 2009 Snejk> Du har PM ... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Postat 28 april 2009 Dela Postat 28 april 2009 (redigerat) . Redigerat 28 april 2009 av Gäst Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.