Jump to content
Annons

Hej på er alla!


börnen (oregistrerad)

Recommended Posts

börnen (oregistrerad)

Jaha, så var det dags att säga nåt till publiken...

Jag, en medelålders (36 år!) pappa som alltid haft intresse för musik, spelar orgel (en sällsynt företeelse idag månne?), och som just byggt ihop en liten fattigmansstudio för mitt höga nöjes skull, skulle bara vilja säga hej!

Jag har läst en massa här på forumet och har nu reggat mig och skrivit mitt första inlägg (detta är det andra). Ett mycket bra forum tycker jag...få se bara om det finns nåt jag kan bidraga med =)

Ha de gött alla

/Kent

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Jag, en medelålders (36 år!) pappa som alltid haft intresse för musik, spelar orgel (en sällsynt företeelse idag månne?), och som just byggt ihop en liten fattigmansstudio för mitt höga nöjes skull, skulle bara vilja säga hej!

Ja, en sällsynt företeelse kan jag skriva under på......också pappa....

welcome

Link to comment
Dela på andra sajter

Stinkey (oregistrerad)

Kan bara säga att du har en studio av den bästa möjliga anledningen. Välkommen också föresten!! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Välkommen börnen! Kyrkorgel alltså?.. coolt 🙂 Lirar du på skolavslutningar och luciatåg då? Kan du göra ett sånt där långt intro på den blomstertid så att ingen fattar att det är den man ska sjunga? Mycket att göra så här juletid va 😆 ?

Link to comment
Dela på andra sajter

E man medelålders om man är 36??

När blir man det egentligen. Jag är 29, är jag medelålders?

Välkommen förresten!!!  😎

...och går man från "30+" till "40-" när man fyller 36? 🙂

Välkommen hit börnen! 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

börnen (oregistrerad)

Hackeman, din glädjedödare ;-)

Nej, jag spelar inte kyrkorgel (har faktiskt testat en gång, skitkul). Jag spelar på en elorgel, en Technics G7 om ni vill veta, och lite dragspel också faktiskt (är väl ännu mera utdött kan jag tänka).

Min studio består mest av mjukvarusyntar (korg legacy, pro52, B4) och en Yamaha CS2X. Om ni vill kan jag lägga in en bild på min leksaksstudio, jag tror det fanns en tråd för det här någonstans...

Hur som helst, tack för alla "välkommen", jag blev lite chockad när jag såg att det var mer än 20 inlägg på min tråd här.

mvh Kent

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej, jag spelar inte kyrkorgel (har faktiskt testat en gång, skitkul). Jag spelar på en elorgel, en Technics G7 om ni vill veta, och lite dragspel också faktiskt (är väl ännu mera utdött kan jag tänka).

Elorgel är ju helt okej det med! 😆

Men dragspel slår ju dom flesta instrument när dom går igång!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...