Demonproducenten Postat 22 april 2009 Postat 22 april 2009 Nä, men jag har full koll på att det inte är den genomgående uppfattningen bland alla pirater att allt snack om integritet och frihet är tomma ord och att man egentligen bara vill "tanka gratis". full koll på 33 000 medlemmar? inte illa
Dingbats Postat 22 april 2009 Postat 22 april 2009 full koll på 33 000 medlemmar?inte illa Vilka röstar du på? Moderaterna? Jävla flummare, de vill bara bo billigare i sina dyra villor. Ungefär samma nivå som "tanka gratis".
Ekstasis Postat 22 april 2009 Postat 22 april 2009 har full respekt för din åsikt har däremot inte lika full respekt för ditt uttalande å alla andras vägnar du har knappast koll på vad alla piratpartister egentligen anser är det primära för var å en eller har du? Och det har du menar du ??? *Snark*
Demonproducenten Postat 22 april 2009 Postat 22 april 2009 Och det har du menar du ??? *Snark* nej och det säger jag inte heller vilket du verkat missa totalt kanske dags att vakna till lite?
Demonproducenten Postat 22 april 2009 Postat 22 april 2009 Vilka röstar du på? Moderaterna? Jävla flummare, de vill bara bo billigare i sina dyra villor. Ungefär samma nivå som "tanka gratis". jag är helt övertygad att rätt många (allra flesta?) oavsett partifärg helt å hållet har sin plånbok som referens till vad man väljer - så även moderater frågan är hur mycket man hymlar med det
DieHard (oregistrerad) Postat 22 april 2009 Postat 22 april 2009 Det här så typiskt de som vidhåller att de har rätt att ladda ned. Enkelspåriga i sina resonemang allt som oftast. De som är emot beskylls för att vara kapitalister och moderater eller borgare överhuvudtaget. Med tanke på hur många som laddar ned så kan vi hitta folk i alla samhällsklasser och partitillhörighet.
Dingbats Postat 22 april 2009 Postat 22 april 2009 Det här så typiskt de som vidhåller att de har rätt att ladda ned. Enkelspåriga i sina resonemang allt som oftast. De som är emot beskylls för att vara kapitalister och moderater eller borgare överhuvudtaget. Med tanke på hur många som laddar ned så kan vi hitta folk i alla samhällsklasser och partitillhörighet. Jag kunde ha valt sossarna lika gärna. Poängen var att det är lika fel att säga att Piratpartiet bara bryr sig om att "tanka gratis" som att Moderaterna bara bryr sig om att bo billigt i sina villor. Jag vet inte varför jag diskuterar det här om och om igen med er. Jag borde nog lägga mitt krut på de som är någorlunda öppna för att verkligheten kanske inte ser ut som de är vana vid längre.
Fidden Postat 23 april 2009 Postat 23 april 2009 jag är helt övertygad att rätt många (allra flesta?) oavsett partifärg helt å hållet har sin plånbok som referens till vad man väljer - så även moderaterfrågan är hur mycket man hymlar med det Visst spelar det en roll, men att det skulle vara avgörande känns som en typisk moderat ståndpunkt (ursäkta generaliseringen).
nattvaktaren Postat 23 april 2009 Postat 23 april 2009 Det här så typiskt de som vidhåller att de har rätt att ladda ned. Enkelspåriga i sina resonemang allt som oftast. Och du menar att det bara gäller ena sidan? Enkelspårigheten och det eviga upprepandet har ju blivit piratdebattens signum, den som orkar tjata längst "vinner". Sanningen är att ni är ena riktiga kärringar allihop.
Dingbats Postat 23 april 2009 Postat 23 april 2009 Och du menar att det bara gäller ena sidan?Enkelspårigheten och det eviga upprepandet har ju blivit piratdebattens signum, den som orkar tjata längst "vinner". Sanningen är att ni är ena riktiga kärringar allihop. Jag älskar dig 🙂
Demonproducenten Postat 23 april 2009 Postat 23 april 2009 Visst spelar det en roll, men att det skulle vara avgörande känns som en typisk moderat ståndpunkt (ursäkta generaliseringen). hur menar du?
DieHard (oregistrerad) Postat 23 april 2009 Postat 23 april 2009 Sanningen är att ni är ena riktiga kärringar allihop. 😄 Ja visst är vi det. Du har så rätt så. Men nä nu har jag inte tid. Ska gå och måla naglarna fina för dig lilla gubben 😄
DieHard (oregistrerad) Postat 23 april 2009 Postat 23 april 2009 (redigerat) Jag vet inte varför jag diskuterar det här om och om igen med er. Jag borde nog lägga mitt krut på de som är någorlunda öppna för att verkligheten kanske inte ser ut som de är vana vid längre. Ja dags uppnå konsensus och få bekräftat att din lilla verklighet är den sanna verkligheten. Bara gå till nån nedladdningssite där alla tycker som du till 100%. Redigerat 23 april 2009 av DieHard
Valle Postat 23 april 2009 Postat 23 april 2009 Jag borde nog lägga mitt krut på de som är någorlunda öppna för att verkligheten kanske inte ser ut som de är vana vid längre. Vad ska du säga till dem då? — Kom, mina barn... följ mig! Jag är uniiik! Jag har "lööösningen"! ?
Fidden Postat 23 april 2009 Postat 23 april 2009 hur menar du? jag menar bara att jag inte tror att varken kristna krister (KD), mulle gröngöling (MP) eller feminist-fia (V) röstar med plånkan. fast nu generaliserar jag ju bara ännu mer.
Demonproducenten Postat 23 april 2009 Postat 23 april 2009 jag menar bara att jag inte tror att varken kristna krister (KD), mulle gröngöling (MP) eller feminist-fia (V) röstar med plånkan. fast nu generaliserar jag ju bara ännu mer. mulle vill ha gratis kollektivtrafik när han åker till jobbet å bidrag till sitt vindkraftverk fia vill ha lika hög lön som sin manlige chef å krister vill ha vårdnadsbidrag när hans fru går hemma å skolpeng till bibelskolan hans son går på 😛
Fidden Postat 23 april 2009 Postat 23 april 2009 mulle vill ha gratis kollektivtrafik när han åker till jobbet å bidrag till sitt vindkraftverkfia vill ha lika hög lön som sin manlige chef å krister vill ha vårdnadsbidrag när hans fru går hemma å skolpeng till bibelskolan hans son går på ☺️ Aaah, du har rätt. Det spelar ingen roll vilken sida av myntet man tittar på, det är ändå alltid ett mynt 😆
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.