Jump to content
Annons

Kan man som användare skicka önskemål till Steinberg?


suprapappa

Recommended Posts

hallå

jag börjar få en radda med grejer att önska i en framtida uppdatering av Cubase och skulle gärna vilja göra min lilla röst hörd och skicka detta till Steinberg....har kollat runt på "My Steinberg" men hittar inget ställe eller ngn speciell mailadress....vart hör man av sig?

ngn annan som har skickat ngt? har ni fått respons?

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Skriv i användarforumet.. i topic'en..

[REQUEST] Supradaddy's most wanted features!!! READ ON

.. men räkna med att få pusha tills du blir blå.. alternativt tills de tröttnar 😛

EDIT: Starta en topic som heter [REQUESTS] Swedish Studio Forum

eller något annat bra namn, så kan vi alla gå dit o bombaredera dem med grejer som de borde fixat för 100 år sen... det är mycket grejer i tidigare versioner som har blivit sämre / som har försvunnit, funktioner som känts väldigt strömlinjeformade för den kreativa hjärnan

.. den lilla rösten gör sig inte hörd.. men är vi fler som vill samma saker så kanske det händer nåt

Redigerat av Lundin
Link to comment
Dela på andra sajter

Använd det formulär som finns i My Steinberg - det tänker jag göra... typ idag... även om det skulle innebära att jag går off topic. Vad annat kan man göra? Formuläret är väl för teknisk support främst.

Redigerat av debatt
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...