nattvaktaren (oregistrerad) Postat 5 december 2004 Dela Postat 5 december 2004 Slöhög. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 5 december 2004 Dela Postat 5 december 2004 Slöhög. 😄 Han är väl bara upptagen. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Majken Postat 5 december 2004 Dela Postat 5 december 2004 Upptagen? Otrogen menar du... /Majken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L.C Postat 5 december 2004 Dela Postat 5 december 2004 Haha Ja var är han tro??? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 6 december 2004 Dela Postat 6 december 2004 Vem, vad, hur, när?? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 6 december 2004 Dela Postat 6 december 2004 (redigerat) Ja, jo.. har varit lite mycket annat på sistone. Utöver både vanliga och ovanliga måsten har en nära vän (en av de få musikerpolare jag hade IRL) gått bort i cancer, så varken tiden eller inspirationen att pula studio och tillhörande forum har riktigt funnits på plats. Han gick under alias dELiRiUM och fanns även reggad här på forumet. Normalt blottar man kanske inte en sån anledning på ett forum så här, men vännen i fråga hade rätt mycket studio-prylar som jag ska sälja å hans familjs vägnar, bl.a RME Hammerfall DIGI9636 ljudkort, MidiMan USB midi-interface, PS8 studiomonitorer, Novation K-station, Roland Juno 106, Nord Modular Keyboard, Yamaha 01v mixer, DBX 266XL Compressor/gate, eMagic AMT8 midi-interface, ASM DrumStation, Yamaha CS6R, QuikLok Rackvagn, diverse synthställ, hörlurar, kablar, m.m, m.m. Diverse PC- och nätverksprylar finns oxå. Jag har inte pris på allt ännu, men om ni är intresserade av att shoppa är ni välkomna att höra av er (skicka isf till min email, pm-lådan är oftast full). Hur som helst, jag surfade faktiskt in här just nu bara för att fråga; har jag missat något väsentligt under min frånvaro? 🙂 edit: jag menar inte att ta glädjen ur tråden, fortsätt ni som ni brukar ändå.. 🙂 Redigerat 6 december 2004 av hackeman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
android Postat 6 december 2004 Dela Postat 6 december 2004 Ja, jo.. har varit lite mycket annat på sistone. Utöver både vanliga och ovanliga måsten har en nära vän (en av de få musikerpolare jag hade IRL) gått bort i cancer, så varken tiden eller inspirationen att pula studio och tillhörande forum har riktigt funnits på plats. Han gick under alias dELiRiUM och fanns även reggad här på forumet. Ouch... 🙂 Jag lider med dig. Har varit med om precis samma sak så jag vet nog ungefär hur det känns... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
insolitus Postat 6 december 2004 Dela Postat 6 december 2004 RIP dELiRiUM... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 6 december 2004 Dela Postat 6 december 2004 Tråkigt att höra 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 6 december 2004 Dela Postat 6 december 2004 Oh..jobbigt o tungt värre med andra ord...vet hur det känns.. det jobbiga är väl att se cancern på nära håll och hur personen bara tynar bort... Läskigt.. Det är bara att ge det tid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slaptap Postat 6 december 2004 Dela Postat 6 december 2004 Usch vad tråkigt, beklagar verkligen... 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lavrell Postat 6 december 2004 Dela Postat 6 december 2004 Sörjer med dig 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 6 december 2004 Dela Postat 6 december 2004 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ChrioN Postat 6 december 2004 Dela Postat 6 december 2004 V.I.F. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 6 december 2004 Dela Postat 6 december 2004 ajajaj... Vill inte tänka på sånt nu. Man blir ju aldeles deppig 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 30 januari 2005 Dela Postat 30 januari 2005 Bättre sent än aldrig: Beklagar sorgen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hwagang Postat 31 januari 2005 Dela Postat 31 januari 2005 Hej Hacke. Jag har inte sett den här tråden förrän nu...trådarna äro många... -kondoleanser överlämnas härmed- /Hwagang Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 31 januari 2005 Dela Postat 31 januari 2005 Tack. Mest synd är det om hans föräldrar och syskon, så jag vidarebefordrar era hälsningar till dem... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.