Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

försöker göra en audio export i en monowavfil, projektet består enbart av två ljudspår, får dialogrutan

"an error occurred during the export"

vart kan ajg hitta information om vilket fel det är

alternativt vad kan vara fel?

mycket tacksam för svar

E. Grahn

Annons
Postat

Det finns en möjlighet...

När jag precis hade börjat använda SX 2 och skulle köra en mixdown på en låt så fick jag samma meddelande. Det visade sig att jag hade vänt på "left" och "right" locator. Vänster markören hade jag satt vid låtens slutpunkt och högermarkören vid låtens början.

Jag kan säga att jag uttryckte en del svordomar innan jag hajade vad som var fel.

Postat
Det finns en möjlighet...

När jag precis hade börjat använda SX 2 och skulle köra en mixdown på en låt så fick jag samma meddelande. Det visade sig att jag hade vänt på "left" och "right" locator. Vänster markören hade jag satt vid låtens slutpunkt och högermarkören vid låtens början.

Jag kan säga att jag uttryckte en del svordomar innan jag hajade vad som var fel.

😛 Erkänn att dom där små flaggorna ser felvända ut när dom är rättvända!!!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.