JerkerE (oregistrerad) Postat 26 maj 2009 Postat 26 maj 2009 Otroligt snyggt! Jag kan ju inget om "plåt-fräsning" men så mycket bättre än så här kan det väl knappast bli! /Jerker
cborg Postat 31 maj 2009 Postat 31 maj 2009 Idag fick jag svar ifrån min gamla chef, och jag kommer att få köpa isolering med den svarta nylonmattan av dom direkt för inköpspris 😄<snip> 50 mm tjock och densiteten är 100 kg/m3, det är lite tyngre isolering avsedd för att ta lågfrekvent ljud. Du får gärna köpa av oss direkt, måttet är 1200x795, vi ger 136:- (exkl. moms) per kvadratmeter och det får du köpa för också. Skulle vara schysst att få en spec på hur mycket denna dämpar, någon? //Tommie Om det är Isover gissar jag att det är G100 om den är 100kg/m3 men jag hittar ingen med tjockleken 50mm. Skulle annars kunna vara G35 (35kg/m3) också eller VVS-skiva. Länk till mätningar på dem iallafall.
Soundspot Postat 13 juli 2009 Postat 13 juli 2009 Så himla snyggt! ...har du någon bild på plattorna som chefen kunde fixa? Är intresserad! //s
Becke Postat 6 januari 2010 Postat 6 januari 2010 Äckligt! Snyggt! Jag är så jävla avis. Vill ha. Men hur låter det? Mats
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.