Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
DieHard (oregistrerad)
Postat

Ja det där var så mysigt så....spinner som en katt här nu och kan nöjd lägga mig ned i soffan för resten av kvällen 😠

DieHard (oregistrerad)
Postat

Japp nåt helt annat än ditt 70-talsflum 😎 Ojss jag har fortfarande inte kommenterat din låt som du påminde mig om....smyger ut härifrån..............

Postat

DieHard: Trevligt att det gav dig de där myskänslorna 😄

Slejnard: hm...inget spel och ingen bärs 🙂 Jag väntade på ett solo till ett jobb och kunde inte gå vidare utan det, så då passade jag på att spela in detta.

Burnie: Trevligt att du också upplevde mys 🙂 Men det e inget spel inblandat alls i detta. (Om förstås inte slutets sampling skulle komma från ett spel som jag inte vet om)

Dock så kan man ta upp den stora frågan i samband med detta.....men det väntar jag nog lite med 😎

MVH

Anders

Postat

Jepp.. Det där är mitt morgonmysljud också... Brukar också sätta på perkulatorn innan jag går in i duschen 😎. Hmm.. perkulatorn låter precis som en Clas Ohlsson Colline... Hörs på locklyftar ljudet.. Obh Nordica brukar ha ett gällare och mer ylande ljud 😄

Postat
Jepp.. Det där är mitt morgonmysljud också... Brukar också sätta på perkulatorn innan jag går in i duschen 😳. Hmm.. perkulatorn låter precis som en Clas Ohlsson Colline... Hörs på locklyftar ljudet.. Obh Nordica brukar ha ett gällare och mer ylande ljud 😄

😄 Märket på den är C3, men det kanske står för Colline. Men det är f-n det mysigaste ljud som finns på mogonen. Och nu har man det äntligen dokumenterat 🙂

MVH

Anders

Postat
Tänk om man skulle lägga kaffebryggare, en spinnande katt och locköppnarljudet av en ny dosa general samtidigt. Mys overload!

"dreglar"

😳

DieHard (oregistrerad)
Postat

Ja rökte i femton år och därefter snusade ca 3 år. Det var fan i mig mycket värre sluta snusa än röka.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.