Jump to content
Annons

Vi anordnar en gallup här va, så då undrar vi vad du tycker?  

9 röster

1. 1. Vi anordnar en gallup här va, så då undrar vi vad du tycker?

• Vet ej
      0
    • Kanske
      1
    • Kanske inte
      2
    • Ja
      2
    • Nej
      0
    • Ibland
      0
    • Beror på
      1
    • Elfenbenskusten
      1
    • En karta över Belgien
      1

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Låt: botta - inget space

Detta är jävligt gammalt... Det är ju så att jag sedan en tid tillbaka sitter fast i vinkelvolten... Därför så har jag inga färska grejjer att bjuda/plåga eder med... Så ni får hålla tillgodo med lite gammelt istället...

Nu låter ju jag väldigt ödmjuk kanske... Så då undrar ni kanske varför jag lägger upp det alls? jo, jag är faktiskt väldigt nöjd med detta. Många idéer och perversa fantasier ligger inbakat i detta, anser jag.

Jag jobbar efter en injektion. På morgonen vaknar jag med en hjärnorkidé och den har jag som ledstjärna och jag jobbar febrilt tills den släpper... Då finns inget kvar, även om låten inte ens är halvfärdig... Inget mer görs. Detta kan nog höras...

Rent tekniskt finns mycket skavanker. Dels så spelar vi ju som stenade gorillor. Dels så är produktionen helt efterbliven...

Några ord till kidsen där ute om detta förfarande, som INTE är att rekommendera. Master till MD -> Kassett -> MD - CD till remaster -> mp3

Musikanter: Marcus Bressler Erik Flink och Marcus Hermansson

Prod Marcus Hermansson

Kompositeur Marcus Hermansson

Hur som helst är jag VÄLDIGT intresserad av kommentarer, BÅDE + och -...

Increase the peace!

Redigerat av Einar
Annons
Postat

Schysst feeling...

Inte så mycket att påpeka förutom att en nyinspelning i bättre kvalitet inte vore fel. Svårt att få ut nåt precist ur den här kedjan: "Master till MD -> Kassett -> MD - CD till remaster -> mp3" -> urkassa hörlurar

Röstade förresten på Belgien, för att jag gillar Belgien. 😆

Postat

grundsoundet är det inget fel på i mina öron, men låten är alldeles för onyanserad för roddig och det blir bara en matta av ett ngt flummigt 70-tals sound men Ok med ack.slide...låten skulle säkert behöva en ommixning.

Till en början bra sång om än lite för långt borta i ljudbilden , mot slutet är det mest skrål....

EDIT: detta är min högst personliga åsikt om låten och behöver inte alls tas på allvar

Postat

Ok, tack för kommentarerna...

Jag håller med eder båda... Ang både en uppfreshning och en nyinspelning och bättre sång...

Ehm... jag jobbar på det... 🙂

Postat

Det låter mycket braja om det här... 🙂 Allvarligt talat bra sjuttiotalsfeeling. Trummorna kanske inte är de bästa men det viktigaste; låten är bra

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.