Lundin Postat 12 december 2004 Postat 12 december 2004 Kånngrätchulejschn's Djonas och Infinitebeat..hoppas rattarna är schyssta att pilla på.. Verkligen inte många bidrag man kunde handplocka...men jag trodde faktiskt att VacUm låg bakom 10:an.. intressant sväng faktiskt även om jag senare prioriterade andra saker.. Grattis till 3:e platsen VacUm... du får väl nöja dig med vanliga rattar 😆
Jocke Postat 12 december 2004 Postat 12 december 2004 [...]Synd att inte Jocke (22) gick till final, tycker jag, för den var allra bäst egentligen. [...] Grattis till vinnarna! Jag blir rörd till tårar av alla fina ord, Hammagrella! 😆 Tack ska du ha!
jarlo Postat 13 december 2004 Postat 13 december 2004 Grattis grabbar! Fan va skoj det var! När kommer nästa festival?
Jazzman Postat 13 december 2004 Trådstartare Postat 13 december 2004 Grattis grabbar! Fan va skoj det var! När kommer nästa festival? 😕 Jadu, nu har jag inget ansvar längre.. platsen är ledig 😆 djonas kanske vill följa trenden att vinnaren håller i nästa festival? Kul att ni haft kul, det har jag med 😎
Rapid Wanker Postat 13 december 2004 Postat 13 december 2004 Ett fett grattis till alla som deltagit i festivalen...och lite extra fett till djonas, infinitebeat och Jazzman 😳
Björn Olsberg Postat 13 december 2004 Postat 13 december 2004 Stora gratulationer Djonas och Infinitebeat från Studio-redaktionen! Ruggigt bra bidrag överlag med en spännande omröstning här i slutet. Och Jazzman - du har ju hållit i trådarna alldeles föredömligt. Passar på att lägga Hammagrellas inlägg om förberedelser inför nästa eventuella festival i en egen tråd.
Jazzman Postat 13 december 2004 Trådstartare Postat 13 december 2004 Tackar 😛!! Man får aldrig för mycket av positiv feedback 😳
Twilight_Zound Postat 15 december 2004 Postat 15 december 2004 Du har gjort ett hästjobb, Jazzman! Bump........ Och ett hipp hipp hårrääää te vinnarna..... Fedesköj... 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.