hackeman Postat 11 december 2004 Dela Postat 11 december 2004 9:an får det nog bli 😱 Du vet om att man ser i reply notifications vad du röstade innan edit? 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
zeblar Postat 11 december 2004 Dela Postat 11 december 2004 Ajdå, lite smått pinsammt de där.. Efter andra genomlyssningen ändrade jag mitt beslut, kunde inte motstå den goa basen 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 11 december 2004 Dela Postat 11 december 2004 Ajdå, lite smått pinsammt de där.. Efter andra genomlyssningen ändrade jag mitt beslut, kunde inte motstå den goa basen 🙂 Äsch då, jag bara tetas. Det finns mig veterligen inget i reglerna som talar mot vad du just gjorde... 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mannex Postat 11 december 2004 Dela Postat 11 december 2004 9 Inte för att det har någon betydelse för utgången av tävlingen... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
infinitebeat Postat 11 december 2004 Dela Postat 11 december 2004 Verkar som om det blev oavgjort? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 11 december 2004 Dela Postat 11 december 2004 Vem vann???????? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jazzman Postat 11 december 2004 Trådstartare Dela Postat 11 december 2004 på gång.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
captain nemo (oregistrerad) Postat 11 december 2004 Dela Postat 11 december 2004 Otroligt spännande. Vi vill ha ett klart valresultat (inget amerikanskt val) och ett uttalande av vinnaren. //nemo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jazzman Postat 11 december 2004 Trådstartare Dela Postat 11 december 2004 puh.. 😆 Studiofestivalen #4 är avslutad, och vinnaren är bidrag 17 - grattis djonas!! Detta efter att 17 fått 5 röster mer i semifinalen 😮 Så på en god andraplats kommer alltså infinitebeat med bidrag 04 Slutställning finalen, Bidrag----Röster 04---------23 09---------5 10---------13 17---------23 =64 röster Återkommer snart med vem som gjort vad 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
captain nemo (oregistrerad) Postat 11 december 2004 Dela Postat 11 december 2004 (redigerat) Då får jag vara den förste att gratta djonas för en mycket bra låt och ett mycket inspirerande gitarrspel. //nemo Redigerat 11 december 2004 av captain nemo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
infinitebeat Postat 11 december 2004 Dela Postat 11 december 2004 (redigerat) Får gratulera Djonas efter en stenhård match in i det sista. Lite jobbigt att snubbla på mållinjen med tanke på att det var oavgjort....snöpligt. Men det känns bra att så många gillade mitt arr, t.o.m Olsberg himself. Tack för allt stöd! Redigerat 11 december 2004 av infinitebeat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jazzman Postat 11 december 2004 Trådstartare Dela Postat 11 december 2004 Sådär. Grattis djonas och infinitebeat för första/andraplatsen och schysta vinster 🙂 ! Och tack för en kul tävling alla andra, härligt att så många la ner tid och lust, det var verkligen kul att lyssna på andra som levt i en annan värld av olsberg 😆 Röstningen funkade ju bra såhär, en del jobb att räkna röster, men vafan 😎 Och redaktionen själva har lagt sej i ska ni veta 😮 inte bara med vinsterna, utan även med att slänga upp allt på studios server, tack 🙂 ----------------------- Såhär såg alltså startfältet ut, 01-Tony 02-Swell 03-Lethal01 04-infinitebeat 05-Egghuvud 06-D Vibe 07-Jazzman 08-Mannex 09-MusicGene 10-VacUm 11-jarlo 12-Rapid Wanker 13-jappe 14-Grahn 15-Neko 16-moOd 17-djonas 18-demoniqus 19-Debree 20-Vallhagen 21-P3t3r 22-Jocke 23-dede 24-Hammagrella ----------------------- Låt oss nu pusta ut från tävlingar 🙂 jazzman, tävlingsledning Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
djonas Postat 11 december 2004 Dela Postat 11 december 2004 Ojojojoj vad roligt!!! 🙂😆🙂 Det här var ju verkligen oväntat. De som hört nåt av mitt alster tidigare här på forumet vet att genren som denna låten är gjord i inte riktigt är det som jag annars pysslar med. Vem vet jag borde kanske byta genre. 🙂😎 Jag vill tacka mamma o pappa.....nä bara sköja, men jag vill gärna tacka alla som röstade på mitt bidrag och som gillade gitarrspelet, som ju är det jag lever på, kan man säga. 😮 Jag tycker oxå att det var kul att Fnykis, sångaren himself gillade stuket på låten, det värmde i vinterrusket. 🙂 Mvh / Djonas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 11 december 2004 Dela Postat 11 december 2004 GRATTIS till djonas och infinitebeat!! Samt till VacUm på tredje plats!! 😮 Nu börjar det roliga... att kolla vem som gjorde vad av allt det andra... 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 11 december 2004 Dela Postat 11 december 2004 Får gratulera Djonas efter en stenhård match in i det sista. Lite jobbigt att snubbla på mållinjen med tanke på att det var oavgjort....snöpligt. Men det känns bra att så många gillade mitt arr, t.o.m Olsberg himself. Tack för allt stöd! Micke! Det var väldigt länge sedan jag hörde grejer från dig! Så du ligger bakom rökare nr. 4? 😆 Fortfarande i Jönköping? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 11 december 2004 Dela Postat 11 december 2004 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 11 december 2004 Dela Postat 11 december 2004 Grattis till djonas... Mycket bra jobbat! =) Så det var så startfältet såg ut?... Då hade jag helt fel 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 11 december 2004 Dela Postat 11 december 2004 (redigerat) Lyssnade igenom finallåtarna i morse igen, och jag kan bara inte säga annat än att jag gjorde rätt som röstade på nr10 för det är det enda finalbidraget som svänger. Tycker de andra är rätt tråkiga eller för mkt cliché.. Edit: Upptäckte att resultatet redan var färdigt.. VacUm rule 😆 .. Men gratulerar InfiniteBeat och Djonas. <- Edit 2 😮 (scheesus) Redigerat 11 december 2004 av D Vibe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
infinitebeat Postat 11 december 2004 Dela Postat 11 december 2004 Micke! Det var väldigt länge sedan jag hörde grejer från dig! Så du ligger bakom rökare nr. 4? 😆 Fortfarande i Jönköping? Yes, stämmer bra. Slet hårt med mixningen fram och tillbaka, vilket lönade sig. Verkar som de flesta gillade min mixning bäst i alla fall (snyft)...en seger i sig för min del. 😮 Bor fortfarande kvar i Jönköping... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 11 december 2004 Dela Postat 11 december 2004 https://www.studio.se/index.php?showtopic...indpost&p=60247 Hmm! 😆 ... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dede Postat 11 december 2004 Dela Postat 11 december 2004 (redigerat) Det här var kul! Tack till tävlingsledningen och GRATTIS till vinnarna (av vad var det nu igen man kunde vinna...)!!!!!!!!! Jag blev lite nyfiken på hur Hammaren Hammis sågade sig själv i semin; Lustigt nog visade det sig vara det bidrag som jag hade spontanröstat på; mest för att det stack ut med olva olika ideer. Eftersom det var mitt eget första försök med musik på typ ........alla dessa år, var tog dom vägen; så är jag inte alltför modstulen för hans sågning av mig heller.(Det var för övrigt nog mitt mest "samhällsanpassade" verk hittills). Men att jag dessutom föreslog att han borde få en "vad det nu var man kunde vinna"................?????????? Slumpens vägar äro outgrundliga. När blir nästa tävling? 😄 Redigerat 12 december 2004 av dede Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MusicGene Postat 11 december 2004 Dela Postat 11 december 2004 gratulationer till vinnarna och tack ni som röstade på mitt bidrag! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 11 december 2004 Dela Postat 11 december 2004 gratulationer till vinnarna och tack ni som röstade på mitt bidrag! 😄 Vassego 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hammagrella Postat 12 december 2004 Dela Postat 12 december 2004 Jag blev lite nyfiken på hur Hammaren Hammis sågade sig själv i semin; Lustigt nog visade det sig vara det bidrag som jag hade spontanröstat på; mest för att det stack ut med olva olika ideer.Eftersom det var mitt eget första försök med musik på typ ........alla dessa år, var tog dom vägen; så är jag inte alltför modstulen för hans sågning av mig heller.(Det var för övrigt nog mitt mest "samhällsanpassade" verk hittills). Hoho! Stort grattis djonas och även infinitebeat och MusicGene. Och min finalfavvo VacUm - inte alls överraskad att det var du som låg bakom den! 🙂 Synd att inte Jocke (22) gick till final, tycker jag, för den var allra bäst egentligen. Dede, ja alla fick slängar av sleven där. Kul att recensera när man inte vet vem som gjort låtarna, då lägger man inte ens omedvetna värderingar i bakhuvudet. Ja min egen ja (24), tack för rösten Dede! Det var helt klart ett experiment, ett rätt otajt hopklipp av ett gäng gamla låtar som egentligen inte alls passar ihop med Fnykis här, nåja. (Nån som känner igen låtklippen förresten? Det är 7 låtar) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MusicGene Postat 12 december 2004 Dela Postat 12 december 2004 jag trodde att Vacuum hade gjort bidrag 17 och Neko bidrag 4 första gången jag hörde dom, men tji fick jag! Vacuum: Härligt lir i 10:an! Hur har du spelat in trummorna? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kill All Autotuner Postat 12 december 2004 Dela Postat 12 december 2004 (redigerat) Ojojojoj vad roligt!!! 😄 🙂 🙂 Det här var ju verkligen oväntat. De som hört nåt av mitt alster tidigare här på forumet vet att genren som denna låten är gjord i inte riktigt är det som jag annars pysslar med. Vem vet jag borde kanske byta genre. 🙂 😆 Jag vill tacka mamma o pappa.....nä bara sköja, men jag vill gärna tacka alla som röstade på mitt bidrag och som gillade gitarrspelet, som ju är det jag lever på, kan man säga. 🙂 Jag tycker oxå att det var kul att Fnykis, sångaren himself gillade stuket på låten, det värmde i vinterrusket. 🙂 Mvh / Djonas ....Är Fnykis en pöjk ? 🙂 Redigerat 12 december 2004 av Kill All Autotuner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
djonas Postat 12 december 2004 Dela Postat 12 december 2004 Ojojojoj vad roligt!!! 🙂 🙂 🙂 Det här var ju verkligen oväntat. De som hört nåt av mitt alster tidigare här på forumet vet att genren som denna låten är gjord i inte riktigt är det som jag annars pysslar med. Vem vet jag borde kanske byta genre. 😆 😄 Jag vill tacka mamma o pappa.....nä bara sköja, men jag vill gärna tacka alla som röstade på mitt bidrag och som gillade gitarrspelet, som ju är det jag lever på, kan man säga. 🙂 Jag tycker oxå att det var kul att Fnykis, sångaren himself gillade stuket på låten, det värmde i vinterrusket. 🙂 Mvh / Djonas ....Är Fnykis en pöjk ? 🙂 Yes jag tror det i alla fall. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
VacUm Postat 12 december 2004 Dela Postat 12 december 2004 jag trodde att Vacuum hade gjort bidrag 17 och Neko bidrag 4 första gången jag hörde dom, men tji fick jag! Vacuum: Härligt lir i 10:an! Hur har du spelat in trummorna? 🙂 TAck. Dom är programmerade.. Eller ja, spelade på keyboarden om du är med på vad jag menar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 12 december 2004 Dela Postat 12 december 2004 Härlig final. Bara att gratulera, spännande in i slutet! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tokas Postat 12 december 2004 Dela Postat 12 december 2004 Grattis grattis. 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.