Jazzman Postat 4 december 2004 Postat 4 december 2004 (redigerat) Studiofestival #4 avgörandet, finalen đł StĂ€llning 9 dec 22.50 Bidrag----Röster 04---------21 09---------3 10---------13 17---------23 =60 röster Regler för finalröstning: -SjĂ€lvklart fĂ„r du skicka bidragen till vĂ€nner och bekanta, men tala inte om vilket som Ă€r ditt, det förstör ju sjĂ€lva meningen med en röstning -Alla medlemmar fĂ„r rösta, Ă€ven de som inte har lĂ€mnat in ett bidrag. -Medverkande fĂ„r inte rösta pĂ„ sej sjĂ€lva. -Alla har endast en röst, rösta pĂ„ det arr som du tycker bĂ€st om, helhet, harmoni, det Ă€r upp till dig -Röstningen avslutas den 11 dec, dĂ„ presenteras Ă€ven medverkande Bidragen som Ă€r i final Ă€r.. 17 10 09 04 Finalbidragen som zipfil. För att lĂ€ttare kunna se vem som röstar pĂ„ vem kommer röstningen att gĂ„ till sĂ„hĂ€r, Skriv i ditt inlĂ€gg vilket bidrag du tycker Ă€r bĂ€st, bara ett (1) Att ge poĂ€ng Ă„t flera bidrag nĂ€r det Ă€r sĂ„ fĂ„ kvar kĂ€nns som sagt lite overkill.. Jag kommer att rĂ€kna ihop röster varje kvĂ€ll i den mĂ„n jag hinner Att börja med röstningsgrĂ€ns för antal skrivna inlĂ€gg osv kan vi diskutera inför nĂ€sta festival, dock inte i denna trĂ„d! Lycka till đ jazzman Redigerat 10 december 2004 av Jazzman
osiris Postat 4 december 2004 Postat 4 december 2004 (redigerat) 17 Redigerat 4 december 2004 av osiris
nattvaktaren (oregistrerad) Postat 5 december 2004 Postat 5 december 2004 Jag hör att ni Ă€r duktiga, men fan sĂ„ dĂ„ligt det Ă€r. Rösten gĂ„r till nr 4 - lĂ„ter som nĂ„t utvecklingsstört i melodifestivalen, lite barnpop sĂ„dĂ€r. Skickligt. Autotunern kunde dock ha pillats mer med. đ
Lundin Postat 5 december 2004 Postat 5 december 2004 (redigerat) Ole dole..hmm..kinke lane đ hmmm.. koff.. bink..Ă€hh 04 Ănd dse StĂ„schĂ„Ă„lm jyri gifs de mĂ„ttivejschn: LĂ„t nummer 4, Ă€ven om den kĂ€nns plastig, Ă€r den som har rakast arrangemang, gillar harmoniseringen gentemot sĂ„ngen och Ă€r den melodi dĂ€r sĂ„ngen hörs bĂ€st genom hela lĂ„ten, den överröstas inte i vissa partier som i de andra bidragen. Japp...dĂ€r fick du Jazzman đ Redigerat 5 december 2004 av demoniqus
Jocke Postat 5 december 2004 Postat 5 december 2004 (redigerat) Jag har numera bytt lĂ€ger. Röstade pĂ„ nr 10 i semin men har nu reviderat min uppfattning och skĂ€nker min röst till numero: 4 För bĂ€st helhet. Edit: Ăh, jag mĂ„ste göra ett tillĂ€gg. 10 och 17 gillar jag skarpt ocksĂ„, men nr 4 kĂ€nns rĂ€tt pĂ„ nĂ„t sĂ€tt. Tror att upphovsmannen skulle ha störst nytta av vinsten ocksĂ„. Eller va fan vet jag... đ Redigerat 7 december 2004 av Jocke
captain nemo (oregistrerad) Postat 5 december 2004 Postat 5 december 2004 Min röst gÄr till nummer 17. Det bidraget ligger en bra bit före de andra. //nemo
Tokas Postat 5 december 2004 Postat 5 december 2004 (redigerat) 17 Redigerat 5 december 2004 av Tokas
gol Postat 5 december 2004 Postat 5 december 2004 Mina favoriter Ă€r 4 och 11, men eftersom jag var den enda som röstade pĂ„ 11 i semifinalen blir det ju svĂ„rt att rösta pĂ„ den igen. đ 04
hammagrella Postat 5 december 2004 Postat 5 december 2004 (redigerat) Min favvo nr 22 Ă„kte ju ut men 10 och 4 lĂ„g ocksĂ„ i topp sĂ„ jag röstar pĂ„ nĂ„n av dom. Okej. Va vilken av dom? Fan, jag gĂ„r pĂ„ fingertoppsmusikalitet och svĂ€ng: 10 EDIT: Fixade fonten lite.... đ Redigerat 5 december 2004 av hammagrella
HÄkan Ekberg Postat 5 december 2004 Postat 5 december 2004 SvÄrt nÀr det Àr tvÄ man vill rösta pÄ det fÄr bli 17 ÀndÄ. HÄkan
Neosus Postat 5 december 2004 Postat 5 december 2004 (redigerat) 17 đ Redigerat 5 december 2004 av Grahn
Ken KÀngström Postat 5 december 2004 Postat 5 december 2004 (redigerat) 04 va fin som tusan =) Redigerat 5 december 2004 av addic59
MusicGene Postat 5 december 2004 Postat 5 december 2004 (redigerat) jag tycker bidrag nio och tio Àr bÀst. 10 fÄr min röst för att lÄten har skönt gung, rÀtt attityd, Àr bra mixad, har sköna fills och licks samt för att den sticker ut i mÀngden. 4 har bra ljudbild och kÀnns julig och glimmande pÄ nÄgot vis. Luftigt sound. Tycker inte att sÄngen passar sÄ bra in dock och lÄten Àr för upprepande. 17 lÄter som det Àr producerat för bingolotto. VÀldigt snyggt intro. Bra ljudbild, proffsiga ljud snygg mix - men varför sÄ starka & torra/hÄrda körer?? edit: siffran Redigerat 5 december 2004 av MusicGene
One night in The Trance Postat 5 december 2004 Postat 5 december 2004 (redigerat) nummer 4 fĂ„r min röst, har lyssna genom mĂ„nga gĂ„ngen, tycker att 4 e bĂ€st đ Redigerat 5 december 2004 av One night in The Trance
Tony Postat 5 december 2004 Postat 5 december 2004 17 Helt klart den som Àr minst plastig ... trevligt att hitta en gitarr bland alla synthar och midi-spÄr ..
nattvaktaren (oregistrerad) Postat 5 december 2004 Postat 5 december 2004 17 Helt klart den som Àr minst plastig ... trevligt att hitta en gitarr bland alla synthar och midi-spÄr ..
karl Postat 5 december 2004 Postat 5 december 2004 Jag ladda ocksÄ ner Olsberg med tanke att greja till ett bidrag men det sprack av hundra andra anledningar...det var första gÄngen jag hörde nÄ't nu och dÄ vet jag inte vilka som redan försvunnit men av dessa fyra tycker jag 17 dÄ fantasin i arret helt klart Àr bÀst.....
Vallhagen Postat 5 december 2004 Postat 5 december 2004 Min röst lÀggs - liksom i semifinalen - pÄ lÄt nummer 9 dÀrför att det Àr den som ligger nÀrmast sÄngen.
ViktorDenStore Postat 5 december 2004 Postat 5 december 2004 Motivera!! đ Gjorde ju det i semifinalen đ
HĂ„kan Ekberg Postat 5 december 2004 Postat 5 december 2004 Motivera!! đ Vete sjutton om jag vill. đ VĂ€gde mellan 10 och 17, men det sköna gitarrliret plus arret i helhet fĂ„r det att vĂ€ga över. Man kunde sĂ€ga att det lĂ„ter (bra) som sjutton! đ MVH HĂ„kan
bassman Postat 5 december 2004 Postat 5 december 2004 10 För klart bÀst svÀng och för att i min mening ha hittat precis det som kÀnns rÀtt till sÄngstÀmman.
dede Postat 5 december 2004 Postat 5 december 2004 (redigerat) Well, alla bidragen Àr kompetenta hantverk. SÄ var det sagt. Nr 4 tycker jag tar tillvara Fnykis barnkaraktÀr mycket bra. Lite vÀl mycket av krutet satsas dock i början; jag vÀntar pÄ överraskningar som aldrig kommer. I nr nio försvinner Fnykis bort frÄn scenen efter ett tag. I nr 10 verkan han mest vara till besvÀr. Nr 17 Àr mycket snygg men Àven hÀr tvingas Fnykis ut i kylan efter ett tag. Sammanfattningsvis ger jag min röst till nummer 4 Redigerat 5 december 2004 av dede
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.