debatt Postat 17 juni 2009 Trådstartare Postat 17 juni 2009 (redigerat) Lite grann har jag allt använt den - kamen alltså. Men inte på det sätt som någon skrev, om att använda smörpapper om och blåsa. Men min morsa berättade om det faktiskt, för ett tag sedan, hade använt den på det sättet under sin tid som sångerska/musiker. Jag har själv spelat på den mest innan jag skaffade güiro (gurka). Sedan kom jag på att man kunde skita i att släpa på en güiro också om man skulle ha en akustisk utomhusspelning av det mindre formatet. Men en kam har man ju alltid i bakfickan. Såg ett litet inslag en gång på den numera nedlagda lokala tv-kanalen och där var det en kille som kompade sin musikerkollega som spelade gitarr, genom att spela med bjällror runt handleden och på en kam En del hudavlagringar, smuts och gudbevare mjällbitar hamnar ju på kammen - hur gör man bäst rent den då? Har läst att den kan stelna om rengöringsmedlet är för starkt. //:debatt Redigerat 17 juni 2009 av debatt
shamani (oregistrerad) Postat 23 juli 2009 Postat 23 juli 2009 Borde det inte funka med ett milt schapoo? Det håller ju håret och hårbotten fräscht... Eller balsam? Har hört att det finns folk som tvättar håret med balsam i stället för schampoo.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.