Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Kan man uppgradera från Cubase Essential 4 till Cubase 4 eller 5, och i så fall - vad kostar det?

Såg nyss att man till april kunnat uppgradera Cubase LE4 för 2 papp till Cubase 4 - ruggigt billigt ju.

Redigerat av debatt
Annons
Postat

Bästa sättet att få svar på det är att kolla hos olika försäljare, t ex hos Steinbergs egen shop.

Postat (redigerat)

Ok.

Verkar vara MYCKET dyrare att uppgradera från Cubase Essential 4 till Cubase 5, än från Cubase LE4 till Cubase 5. Märkligt.

Ellen:Och då menar jag inte via Steinberg Shop.

Redigerat av debatt
Postat
Ok.

Verkar vara MYCKET dyrare att uppgradera från Cubase Essential 4 till Cubase 5, än från Cubase LE4 till Cubase 5. Märkligt.

Hur har du hittat att det är någon prisskillnad där?

Det är ju samma pris för båda, ca 5600:- :

Cubase 5 Upgrade from Cubase Essential 4, Cubase AI/LE 4, Cubase SL1/2, Cubase SX1/2, Cubase SE3, Studio Case 2, Sequel 1/2

Uppgradering till Cubase4 går inte längre, utan det är bara 5:an som går att få tag på numera.

Postat (redigerat)

Fick ett erbjudande nyss där det stod att det kostade 5195 kr att uppgradera från Cubase Essential 4 till Cubase 5. Jag jämförde det med det erbjudande som finns/fanns om att man kan/kunde uppgradera från Cubase LE till Cubase 5, för 1995 kr.

Enligt Steinberg shop ligger priserna annorlunda.

//:debatt

Redigerat av debatt
DieHard (oregistrerad)
Postat

Och var hittade du det erbjudandet? Att uppgradera från studio4, som jag har, till cubase5 kostar 2800:-.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.