debatt Postat 9 april 2009 Postat 9 april 2009 (redigerat) Kan man uppgradera från Cubase Essential 4 till Cubase 4 eller 5, och i så fall - vad kostar det? Såg nyss att man till april kunnat uppgradera Cubase LE4 för 2 papp till Cubase 4 - ruggigt billigt ju. Redigerat 9 april 2009 av debatt
Assar Postat 9 april 2009 Postat 9 april 2009 Bästa sättet att få svar på det är att kolla hos olika försäljare, t ex hos Steinbergs egen shop.
debatt Postat 9 april 2009 Trådstartare Postat 9 april 2009 (redigerat) Ok. Verkar vara MYCKET dyrare att uppgradera från Cubase Essential 4 till Cubase 5, än från Cubase LE4 till Cubase 5. Märkligt. Ellen:Och då menar jag inte via Steinberg Shop. Redigerat 9 april 2009 av debatt
Claes Holmerup Postat 9 april 2009 Postat 9 april 2009 Ok.Verkar vara MYCKET dyrare att uppgradera från Cubase Essential 4 till Cubase 5, än från Cubase LE4 till Cubase 5. Märkligt. Hur har du hittat att det är någon prisskillnad där? Det är ju samma pris för båda, ca 5600:- : Cubase 5 Upgrade from Cubase Essential 4, Cubase AI/LE 4, Cubase SL1/2, Cubase SX1/2, Cubase SE3, Studio Case 2, Sequel 1/2 Uppgradering till Cubase4 går inte längre, utan det är bara 5:an som går att få tag på numera.
debatt Postat 9 april 2009 Trådstartare Postat 9 april 2009 (redigerat) Fick ett erbjudande nyss där det stod att det kostade 5195 kr att uppgradera från Cubase Essential 4 till Cubase 5. Jag jämförde det med det erbjudande som finns/fanns om att man kan/kunde uppgradera från Cubase LE till Cubase 5, för 1995 kr. Enligt Steinberg shop ligger priserna annorlunda. //:debatt Redigerat 9 april 2009 av debatt
DieHard (oregistrerad) Postat 9 april 2009 Postat 9 april 2009 Och var hittade du det erbjudandet? Att uppgradera från studio4, som jag har, till cubase5 kostar 2800:-.
stegrarn Postat 9 april 2009 Postat 9 april 2009 Det där LE-uppgraderings-erbjudandet fanns under en begränsad tid till Cubase 4 men har aldrig funnits till Cubase 5.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.