Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Hej, jag är ny här på forumet och köpte min första mycket blygsamma rigg för några veckor sedan. Jag har knåpat ihop lite material mest för att känna på utrustningen och har svårt för att välja genre i mitt musikskapande utan provar på det mesta 😉

Allt jag kan om studioinspelning har jag lärt mig här, och forumet verkar vara en härlig knytpunkt för musiker i allmänhet.

Min svaga sida är utan tveksamhet mixning och inspelning, om någon är intresserad av att ge mig tips och råd så välkomna att lyssna på länken nedanför.

Det skulle verkligen uppskattas!

www.myspace.com/thestron

Hoppas på framtida samarbeten och trevliga diskussioner med er alla 🥰

Mvh Stron

Redigerat av Stron
Annons
Postat

Välkommen välkommen!

Skippa det där med att välja genre. Det är mycket roligare att låta bli ... :rolleyes:

Kolla igenom de nitade trådarna under Mixning/Mastring. Där finns lite smått och gott.

/ Assar

Postat

Jo mixningsforumet kommer nog att bli ett andra hem för mig i framtiden. Angående genres så håller jag med, varför sätta sig inom onödiga ramar.

Kul att du gillade nicket Slejnard:D

Tack för välkomnandet!

anarkisten1 (oregistrerad)
Postat

Tja välkommen

Ska lyssna och det går säkert bra så lugn och fin. Kör hårt och lycka till med din musik

Postat

Välkommen! det lät ju bra på din myspace, ups and downs var den jag gillade mest efter 1 lyssning.

Postat
Välkommen! det lät ju bra på din myspace, ups and downs var den jag gillade mest efter 1 lyssning.

Tack så mycket=)

Ups and downs är det perfekta exemplet på vad jag behöver lära mig hehe, ljudet och mixningen är ganska katastrofal därimot gillar jag melodin och låten i sig ☺️

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.