Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

God afton! Jag står inför ett problem som jag verkligen inte kan lösa, hur mycket jag än försöker! Vet inte vart jag ska posta, så nån får flytta om det här är fel.

Iallafall, jag har inget internet i studion, så jag får bränna ut pluggar osv på en skiva och ta med till studion varje gång jag ska ha nåt nytt. Detta brukar fungera bra, men inte i det här fallet! Som i vanliga fall kom jag dit, installerade, testade och var belåten. Men när jag sen skulle hem kom problemet... Jag skulle ta ut skivan, men inget hände! Jag tryckte och tryckte, men förgäves! Kör på en mac, så jag gick in udner skivverktyg och valde "mata ut skiva", men då kom det fram ett meddelande om att skivan inte kunde matas ut pga att filer som fanns på skivan kördes, vilket de inte alls gjorde! Men det gick iallafall inte, så jag avinstallerade de filer som kom från skivan, och försökte igen, men det funkar fortfarande inte. Vet verkligen inte vad jag ska göra, hjälp mig någon! 😉

Annons
Postat

Testat att starta om datorn? Brukar lösa problemet. När du startar om datorn kan du hålla ner musknappen oxå så ska cdn komma ut.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.