Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Tja!

Jag funderar på att sälja mitt interna M-Audio 1010LT-kort och köpa ett externt kort med minst 8 balanserade in- och utgångar (totalt 16 kontakter med andra ord). Vad har ni att rekommendera? Jag söker det kort som ger mest för pengarna. Så billigt som möjligt, men ändå bra.

Tack för hjälpen!

Johan

Annons
Postat

Hehe, jo ... förutom att jag inte vill lägga 20000kr! 😛

Tänker mig snarare nedåt 4000kr.

JJ

Postat

Det ser ruggigt bra ut i specen! Men var ¤&%# köper man det? Hittar det inte någonstans. Det kanske är helt nytt?

JJ

Postat

Varför inte köpa ett M-Audio Delta 1010?

Det är inte firewire kanske, men om du ändå har en plats ledig i datorn så gör det väll ingenting?

Stinkey (oregistrerad)
Postat

Har ett Hercules ljudkort i den absolut billigaste prisklassen och är mer än nöjd med tanke på vilka problem jag hade med "bättre" kort. Kan bara rekomendera.

Postat

Jag söker alltså ett externt firewire-kort. Inget internt PCI-kort. Bara ett förtydligande. 😏

4000kr känns som en magisk gräns för min plånbok, men då kanske jag behöver vänta in prissäkningar...suck. Annars verkar både Edirol- och Hercules-kortet kalassjysta.

Har ni tips på fler kort som uppfyller mina krav?

JJ

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.