Flizzaff Postat 7 april 2009 Postat 7 april 2009 Det är lätt att hitta pop & rockmusiker men jag söker kontrabas (med stråke), cello, tvärflöjt och så vidare. Kan ni upplysa mig om det finns någon musikerförmedling för sådana musiker ? Skulle någon passande musiker se detta så söker jag i Strängnäs-regionen. Notbunden eller inte spelar ingen roll.
trancer Postat 7 april 2009 Postat 7 april 2009 Jadu, det kan nog vara svårt att få tag på i Sverige, jag tror snarare kontakter är det rätta, efterlys och omformulera frågan i "sammarbetes sektionen" 😲 Det kan tom finnas nån som kanske kan spela båda Kontrabas och Cello tex. Men jag håller med dig, det finns gott om gitarrister och bassister, men svårt att hitta "ovanligare" musiker, trots att det finns en uppsjö av dem 🥰 /Marcus
Flizzaff Postat 7 april 2009 Trådstartare Postat 7 april 2009 Tack ! Man borde skapa en sajt & forum för endast sådana musiker, men det är kanske svårt.
peterT Postat 11 april 2009 Postat 11 april 2009 Hej! Jag är tvärflöjtist och har jobbat som lärare i c:a 30 år i en musikskola. Jag läser noter och spelar det mesta. Jag finns i Stockholm. Ska du spela in en låt eller ska du sätta ihop ett band? /Peter
trombonisten Postat 11 april 2009 Postat 11 april 2009 I mån av tid gör jag också lite sånt här ihop med min symfoniorkester. Spelar själv fagott och trombon. // Gunnar
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.