Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Det är lätt att hitta pop & rockmusiker men jag söker kontrabas (med stråke), cello, tvärflöjt och så vidare.

Kan ni upplysa mig om det finns någon musikerförmedling för sådana musiker ?

Skulle någon passande musiker se detta så söker jag i Strängnäs-regionen. Notbunden eller inte spelar ingen roll.

Annons
Postat

Jadu, det kan nog vara svårt att få tag på i Sverige, jag tror snarare kontakter är det rätta, efterlys och omformulera frågan i "sammarbetes sektionen" 😲

Det kan tom finnas nån som kanske kan spela båda Kontrabas och Cello tex.

Men jag håller med dig, det finns gott om gitarrister och bassister, men svårt att hitta "ovanligare" musiker, trots att det finns en uppsjö av dem 🥰

/Marcus

Postat

Hej!

Jag är tvärflöjtist och har jobbat som lärare i c:a 30 år i en musikskola. Jag läser noter och spelar det mesta. Jag finns i Stockholm.

Ska du spela in en låt eller ska du sätta ihop ett band?

/Peter

Postat

I mån av tid gör jag också lite sånt här ihop med min symfoniorkester. Spelar själv fagott och trombon.

// Gunnar

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.