Jump to content
Annons

Hur avregistrerar man sig från detta forum?

Recommended Posts

Krikelin (oregistrerad)
Postat

Jag undrar hur man avregistrerar sitt medlemskap till detta forum? Har letat i kontrollpanelen efter någon sådan funktion men inte hittat någon. Kan någon hjälpa mig med detta?

Tack

Mvh

Christian

Annons
Krikelin (oregistrerad)
Postat

Äsch, stanna kvar vetja! 😆

Nja det är inget forum för mig, för mycket pajkastning och otrevligheter, jag har inte tillräckligt med erfarenhet eller kunskap för att själv, eller någon annan, ska ha något utbyte tyvärr.

Postat
Nja det är inget forum för mig, för mycket pajkastning och otrevligheter, jag har inte tillräckligt med erfarenhet eller kunskap för att själv, eller någon annan, ska ha något utbyte tyvärr.

Kan man inte bidra med intressanta svar kan man kanske bidra med givande frågor istället!

Postat

Varken pajkastning eller otrevligheter är något som tolereras av oss moderatorer. Därför finns det en knapp under varje inlägg som heter "Report". Klicka på den så fort du ser något otrevligt så får vi moderatorer reda på om något inte står rätt till. Då har vi möjlighet att agera.

Av den mängd inlägg som postas varje dag så hinner vi inte läsa igenom och upptäcka allt.

Bästa,

.björn.

PS. Och vill du fortfarande bli avregistrerad, skicka ett Personligt Meddelande (PM) till mig. DS.

Krikelin (oregistrerad)
Postat
Kan man inte bidra med intressanta svar kan man kanske bidra med givande frågor istället!

Utan erfarenhet och kunskap blir frågorna sällan intressanta utan mest ett upprepande vad någon annan redan frågat och man råkat missa, vilket inte blir särskillt givande för dem som svara har jag fått höra. Då är detta ingen plats för mig helt enkelt.

Postat (redigerat)

Precis! Alltså vad Joachime skrivit. Om ingen kommer med frågor dör alltihopa ut. Jag störs inte alls av att nån nästan varenda dag frågar vilken vrålbillig mick som är vrålbra, den frågan är ju alla ljudforums moder!

Stanna kvar ett tag till Krikelin. Jag gillar det du skriver, åsså har du ett bra nick.

Loggar du ut för gott får ju de otrevliga som de vill. Och de är faktiskt i minoritet. Och dessutom, de som hasplar ur sig taskigheter ibland gör det inte jämt, de bjussar på mycket goda råd och erfarenheter med, för det mesta!

Dessa hårdingar är också små pojkar innerst inne som säkerligen ångrar vad de skrivit, fast de inte erkänner det. En del tom erkänner det. Jag tex. 😆

Redigerat av Guitar Nilsson
GIGAN (oregistrerad)
Postat
Precis! Alltså vad Joachime skrivit. Om ingen kommer med frågor dör alltihopa ut. Jag störs inte alls av att nån nästan varenda dag frågar vilken vrålbillig mick som är vrålbra, den frågan är ju alla ljudforums moder!

Stanna kvar ett tag till Krikelin. Jag gillar det du skriver, åsså har du ett bra nick.

Loggar du ut för gott får ju de otrevliga som de vill. Och de är faktiskt i minoritet. Och dessutom, de som hasplar ur sig taskigheter ibland gör det inte jämt, de bjussar på mycket goda råd och erfarenheter med, för det mesta!

Dessa hårdingar är också små pojkar innerst inne som säkerligen ångrar vad de skrivit, fast de inte erkänner det. En del tom erkänner det. Jag tex. 😆

Men man möts många gånger av en onödig attityd!

Flera svar där det tävlas i spydigheter.

RTFM.... & skit om "det beror på piratpluggar" mm är knappast ngt som för utvecklingen, för den som frågar framåt.

GIGAN

Postat

Så trist att nån varit så otrevlig och bidrar till att nån annan vill lämna forumet. 🙁

Ca 93,7% av inläggen är ändå okej tycker jag. Ibland kan diskussioner bli heta och kunskaperna variera men det är det som gör helheten bra samt att erfarna och oerfarna kan diskutera å bolla.

Postat

idag sörjer vi förlusten av en god forum-medlem 🙁

DieHard (oregistrerad)
Postat
Men man möts många gånger av en onödig attityd!

Flera svar där det tävlas i spydigheter.

Det är inga som tävlar i nåt här. Allt för ofta läser folk som fan läser bibeln och tolkar därefter. Jag säger inte att ingen här är perfekt, minst jag själv. Men många gånger får man också svar så som man frågar.

RTFM.... & skit om "det beror på piratpluggar" mm är knappast ngt som för utvecklingen, för den som frågar framåt.

GIGAN

RTFM??? Va är det? Vad menar du med det beror på piratpluggar? Det är en ganska vettig fråga när någon frågar och beskriver felet de upplever, att det allt som oftast beror på piratpluggar. Det är ingen underdrift att minst av alla här på forumet använder det.

Postat
Det är inga som tävlar i nåt här. Allt för ofta läser folk som fan läser bibeln och tolkar därefter. Jag säger inte att ingen här är perfekt, minst jag själv. Men många gånger får man också svar så som man frågar.

Ja, för inte kunde vi låta tråden avslutas med något finstämt och känsligt. 🙁

Eller är det så att du kände dig anklagad?

Postat
Utan erfarenhet och kunskap blir frågorna sällan intressanta utan mest ett upprepande vad någon annan redan frågat och man råkat missa, vilket inte blir särskillt givande för dem som svara har jag fått höra.

Du tänker kanske på Spotify-tråden, då du gick in och mästrade om att de senaste posterna "inte tillförde något", varpå jag undrade vad du med din egen post - en replik på ett halvårsgammalt inlägg som bemötts i tråden av många och med liknande argument - själv egentligen tillförde?

Är man så hyperkänslig - i kombination med svårt viktigpettersyndrom - är det förmodligen bäst att hålla sig till bolibompawebben.

Postat

Jag är visserligen inte moderator i den här tråden, men please behärska er lite, pôjkar, och skippa sarkasmerna.

Det är så himla lätt att dra igång en nedåtgående spiral. Helt i onödan. Vinnare = ingen. Förlorare = alla.

Postat

RTFM??? Va är det? Vad menar du med det beror på piratpluggar? Det är en ganska vettig fråga när någon frågar och beskriver felet de upplever, att det allt som oftast beror på piratpluggar. Det är ingen underdrift att minst av alla här på forumet använder det.

RTFM = Read The Fucking Manual

DieHard (oregistrerad)
Postat
Ja, för inte kunde vi låta tråden avslutas med något finstämt och känsligt. 😏

Eller är det så att du kände dig anklagad?

Ja räkna in dig i dem som läser som fan.

GIGAN (oregistrerad)
Postat
Jag är visserligen inte moderator i den här tråden, men please behärska er lite, pôjkar, och skippa sarkasmerna.

Det är så himla lätt att dra igång en nedåtgående spiral. Helt i onödan. Vinnare = ingen. Förlorare = alla.

Det är bara att läsa vad den här tråden har utvecklats till, för att förstå Krikelin!

GIGAN

sadomachine (oregistrerad)
Postat

Precis, nu blev det pajkastning igen....

Trist som fan...

Postat

Det känns inte som att det finns någon vettig anledning till att påpeka att forumet blivit ett tillhåll för sarkasmer.

Varför avregistrera sig från ett forum som ger mer svar än vad det ger frågor?

Av 10 inlägg så får man minst 3 bra svar på sitt problem, om det nu är det som är frågan.

De resterande inläggen komemr antingen ifrån personer som är trötta på samma fråga som alltid ställs.

Det är därför det finns klistrade trådar, om man nu ska dra en "RTFM"...

Försök hitta ett forum som ENDAST innehåller det DU tycker är vettigt och återkom gärna...

För här får vi svar på våra frågor, även om frågan är ett svar i sig.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.