One night in The Trance Postat 4 december 2004 Postat 4 december 2004 (redigerat) Ville bara önskar er alla GOD JUL!!!! Hoppas ni har trevlig, mysig, under jul. 😆 Redigerat 4 december 2004 av One night in The Trance
One night in The Trance Postat 4 december 2004 Trådstartare Postat 4 december 2004 he he, det sant, liten för tidigt 😛
D Vibe Postat 4 december 2004 Postat 4 december 2004 Detsamma.. Hehe, fler än jag som hakat på att rita till en julmössa på sin avatar. Såg att även Nattvaktarn gjort det 😛.. /Daniel
Neosus Postat 4 december 2004 Postat 4 december 2004 (redigerat) 😛 Redigerat 4 december 2004 av Grahn
Stinkey (oregistrerad) Postat 4 december 2004 Postat 4 december 2004 Liiiiiiiiiite tidigt. P.S. I'll be bäck! 😛
tordA Postat 4 december 2004 Postat 4 december 2004 och en God Glögg och ett Gott Nytt Renat 😛 får jag önska tillbaka. 😳
Håkan Ekberg Postat 5 december 2004 Postat 5 december 2004 Lite tidigt kanske, som sagt, men God Jul eller tack, det samma. MVH Håkan
osiris Postat 6 december 2004 Postat 6 december 2004 Detsamma.. Hehe, fler än jag som hakat på att rita till en julmössa på sin avatar. Såg att även Nattvaktarn gjort det 🙂.. /Daniel Avatarer med julmössor på är det ballaste 🙂
hackeman Postat 6 december 2004 Postat 6 december 2004 Såja, nu fryser man inte om flinten längre... good wheel !! 🙂
captain nemo (oregistrerad) Postat 6 december 2004 Postat 6 december 2004 (redigerat) ... Redigerat 6 december 2004 av captain nemo
hackeman Postat 6 december 2004 Postat 6 december 2004 ... Ha, kul Nemo... jag tittade på din avatar och tänkte att det hade varit kul att sätta luva på din firre... 🙂 inte nog med det, du har valt den luva jag oxå först hittade och försökte med: Är det månne så att du oxå sökte efter "tomteluva" på google images? 🙂
captain nemo (oregistrerad) Postat 6 december 2004 Postat 6 december 2004 ... Ha, kul Nemo... jag tittade på din avatar och tänkte att det hade varit kul att sätta luva på din firre... 🙂 inte nog med det, du har valt den luva jag oxå först hittade och försökte med: Är det månne så att du oxå sökte efter "tomteluva" på google images? 🙂 Google var ordet sa Bull. Ordet var google sa Bill eller nåt //nemo
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.