Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Tja!

Jag skall göra ett blogginlägg med en bild men ja lyckas inte. Jag har lagt upp bilden på imageshack o får då en html-kod för att visa bilden på forumsinlägg. Men den funkar inte i bloggen. Hur ska man skriva för att få me bilden? Nån som vet? Detta har kanske vart uppe tidigare men ja hitta inte när ja sökte. Jag har lite bråttom med detta så skulle uppskatta svar istället för "sök där" 🙂

EDIT: Jag använder blogspot.com om de har nån betydelse.

Redigerat av ramoand
Annons
Postat

Jag tog NEW TOPIC bläddra och LADDA UPP ligger längst nere i höger och la in dessa bilder:

Min Studio/datarum

/aROCKER

Bifogade miniatyrer img-resized.png Reduced 53%post-17279-1238272936_thumb.jpg 1000 x 650 (618.33Kb)//img-resized.png Reduced 53%post-17279-1238272796_thumb.jpg 1000 x 650 (532.03Kb)//

img-resized.png Reduced 53%post-17279-1238272825_thumb.jpg 1000 x 650 (598.64Kb)

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.