Rolle (oregistrerad) Postat 23 december 2008 Postat 23 december 2008 Skickat invites till följande: saelen@gmail.com jonas.wijk [a] idfproductions.se roland.forssman@bredband.net dropyoursound@hotmail.com mattis_bark@hotmail.com alexanderbjorklund@live.se Enjoy underbara Spotify! 😄 Verkar inte ha blivit något, har inte fått något mail än så länge. God Jul! =)
brojd Postat 23 december 2008 Postat 23 december 2008 Verkar inte ha blivit något, har inte fått något mail än så länge.God Jul! =) Har skickat igen, kolla spamfiltret
Rolle (oregistrerad) Postat 24 december 2008 Postat 24 december 2008 Verkar inte ha blivit något, har inte fått något mail än så länge.God Jul! =) Har skickat igen, kolla spamfiltret tack brojd, det fanns i filtret. hoppas jag kan hjälpa till en annan gång. Turbobulten laddade upp en bjällerklang han spelade in nyss, som julmusik. God jul - hörs. Rolle
Pär Ekberg Postat 24 december 2008 Postat 24 december 2008 hehe, jag hänger på massan..Om någon har en invite, så skicka gärna till mig. Kalas imorrn på festivus-afton, så lite musik hade inte skadat! jonas.wijk [a] idfproductions.se Vassego och God Jul Mr. /Pär
Pär Ekberg Postat 24 december 2008 Postat 24 december 2008 Eller jaha! Då skickar jag min till nån annan! /Pär
shiftis Postat 24 december 2008 Postat 24 december 2008 Jag vill gärna ha en invite om någon har en som ligger o skräpar, verkar ju som ett grymt program de där! GOD JUL! stefan78wallin@hotmail.com
IDF Postat 24 december 2008 Postat 24 december 2008 hehe, jag hänger på massan..Om någon har en invite, så skicka gärna till mig. Kalas imorrn på festivus-afton, så lite musik hade inte skadat! jonas.wijk [a] idfproductions.se Vassego och God Jul Mr. /Pär En får tacka så hjärtligt! 😄 Trevlig festivus
IDF Postat 24 december 2008 Postat 24 december 2008 Ja, jädrar! Spotify var ju hur grymt som helst!!! Tack så mkt Pär 😛
wtfsomhelst (oregistrerad) Postat 24 december 2008 Postat 24 december 2008 (redigerat) Shit! En spotify invite som julklapp går ju inte av för hackor! Kan betala en liten penning om det ska behövas ☺️ emil lime ws (A) gmail.com Redigerat 25 december 2008 av wtfsomhelst
hocce Postat 24 december 2008 Postat 24 december 2008 Finns det nåt skrap av invite kvar, så tar jag gärna en med! ☺️ hakan.palm [a] gmail.com
Pär Ekberg Postat 24 december 2008 Postat 24 december 2008 Ja, jädrar!Spotify var ju hur grymt som helst!!! Tack så mkt Pär ☺️ Ja det är verkligen en superhit! No probs! /Pär
Timon Postat 24 december 2008 Postat 24 december 2008 Det här måste prövas! Om någon har en invite över så blir jag mer än glad! Mattias.agrell@live.se
Joelstromgren Postat 24 december 2008 Postat 24 december 2008 Det hade varit mycket hyggligt! j.stromgren@gmail.com
kabinn Postat 25 december 2008 Postat 25 december 2008 jag tar väldigt gärna emot en invite ! spotify vore väldigt trevligt att få testa mail: rabaldher@hotmail.com /emil
NONHALO Postat 25 december 2008 Postat 25 december 2008 om nån har en invite över så skicka gärna en jonsa (a) glocalnet.net
Adhoct Postat 25 december 2008 Postat 25 december 2008 Tackar bjord och Assar!! Min syster blev väldigt intresserad av detta och ber också om en invite. anna_salomonsson@home.se
danber Postat 25 december 2008 Postat 25 december 2008 Hejhej! Jag vet att jag är ny här men ååh vad jag har sökt efter ett account till Spotify. Finns det någon vänlig själ, såhär en dag efter julafton, som fortfarande vill dela ut ett account till julklapp? Tack så hemskt mycket!
Rydén Postat 26 december 2008 Postat 26 december 2008 (redigerat) Jovars, om någon har en invite över vore det riktigt schysst och skicka den till mig! dr_bast@hotmail.com Redigerat 26 december 2008 av Rydén
Vallhagen Postat 26 december 2008 Postat 26 december 2008 (redigerat) Jag hade faktiskt inte heller tackat nej om någon har någon kvar. Skannat repliesen lite fort, men tror inte du fått nån invit än? Jag skickar! Håll till godo. *** Får jag än en gång uppmuntra er som fått invite att editera ert ursprungsinlägg med ett "FIXAT, TACK!" eller dylikt? Tråden är svårläst. tjing Redigerat 29 december 2008 av Vallhagen
Vallhagen Postat 26 december 2008 Postat 26 december 2008 (redigerat) Det hade varit mycket hyggligt! å en till joel! Glad fortsättning! Redigerat 29 december 2008 av Vallhagen
milton Postat 26 december 2008 Postat 26 december 2008 Yes, en invite hade varit trevlig julklapp! cj (at) mail.nu
ThomasJ Postat 26 december 2008 Postat 26 december 2008 (redigerat) Tja. Om någon orkar ge mig invite så är jag grymt tacksam! thomas@barnavpixlar.se Redigerat 26 december 2008 av ThomasJ
Lindebergmusic (oregistrerad) Postat 26 december 2008 Postat 26 december 2008 Hej! Den som har en spotify-invite över får gärna skicka den till: timemachine@lindebergmusic.com Tack på förhand! /JL
adaam Postat 26 december 2008 Postat 26 december 2008 Jag skulle också gärna vilja ha en 🙂 anton.sander@gmail.com
Neko Postat 26 december 2008 Postat 26 december 2008 Jag hade faktiskt inte heller tackat nej om någon har någon kvar. 😄 starkprod@gmail.com Skannat repliesen lite fort, men tror inte du fått nån invit än? Jag skickar! Håll till godo. *** Får jag än en gång uppmuntra er som fått invite att editera ert ursprungsinlägg med ett "FIXAT, TACK!" eller dylikt? Tråden är svårläst. tjing Tack för inviten! Förstår vad all buzz handlar om nu!
psykfrans Postat 27 december 2008 Postat 27 december 2008 Någon som har en invite? 😏 vagghar@hotmail.com
FreddeHstd Postat 28 december 2008 Postat 28 december 2008 En invite, om någon har en, vore ett jäkligt bra slut på detta året! Ber ödmjukast om en invite! nystromfredde@hotmail.com
EmmaR Postat 28 december 2008 Postat 28 december 2008 Vi som har köpt Spotify kanske skulle kunna dela med oss lite med de andra. I alla fall jag. Jag får en intives varje dag, tänkte fall det är någon som vill ha? Skriv då din email så skickar jag/vi. Ha en bra dag! /// Jag är kanske lite väl sent ute men jag skulle gärna vilja ha en spotify invite ^^ emmarubin_16@hotmail.com
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.