mjullander Postat 15 december 2008 Postat 15 december 2008 Detta låter spännande. Jag tar gärna emot en invite. m.jullander@telia.com
jeanette Postat 15 december 2008 Postat 15 december 2008 Vi som har köpt Spotify kanske skulle kunna dela med oss lite med de andra. I alla fall jag. Jag får en intives varje dag, tänkte fall det är någon som vill ha? Skriv då din email så skickar jag/vi. Ha en bra dag! ///
jeanette Postat 15 december 2008 Postat 15 december 2008 åhhh,, jag tar så HEMSKT gärna emot en invit,,, =) ,,, verkligen,, mayahoo@hotmail.com /jeanette
MJInc Postat 15 december 2008 Postat 15 december 2008 Aj då det blev lite galet där, du fick visst två. Jaja inget att göra 😄 Hade! /// Jo, du kan ändra dig och skicka inviten till nån annan, om mottagaren inte har aktiverat. Två glada är bättre än en:) tjing Jag aktiverade den från Pär så onajj får gärna skicka den till annan behövande. 😄 Mvh Micke...
Gäst Postat 15 december 2008 Postat 15 december 2008 Tror inte man kan göra så, jag får ju inte tillbaka den som sakt??
Vallhagen Postat 15 december 2008 Postat 15 december 2008 Tror inte man kan göra så, jag får ju inte tillbaka den som sakt?? Jo, om du tittar på "invite-sidan", så finns det en "Send again (or to another address)... -knapp" vid den icke-aktiverade inviten. Det ska funka. tjing
FreddeHstd Postat 16 december 2008 Postat 16 december 2008 Ber snällt om en invite jag också! Fredrik.nystrom@lbs.se
Limpan Postat 16 december 2008 Postat 16 december 2008 En liten tidig julklapp till mig kanske?? =) linus.soderholm@gmail.com Shyrre nice de hade varit! Tack å hej 😆
Pär Ekberg Postat 16 december 2008 Postat 16 december 2008 En liten tidig julklapp till mig kanske?? =) linus.soderholm@gmail.com Shyrre nice de hade varit! Tack å hej 😆 fixad!
Limpan Postat 16 december 2008 Postat 16 december 2008 En liten tidig julklapp till mig kanske?? =) linus.soderholm@gmail.com Shyrre nice de hade varit! Tack å hej 😛 fixad! Taaaack! ☺️
chhas (oregistrerad) Postat 17 december 2008 Postat 17 december 2008 (redigerat) Jag tar väldigt gärna emot en invite också! 🙂 chhas@live.se Redigerat 17 december 2008 av chhas
Mackez Postat 17 december 2008 Postat 17 december 2008 Tjena! Skulle bli riktigt tacksam om jag kunde få en invite till spotify. Min mail är: marcus_lovet@hotmail.com Tack på förhand. MVH Marcus 😐
Gäst Postat 17 december 2008 Postat 17 december 2008 Gwaa, kan inte folks sluta regga sig för att få invites. Herregud. Kommer till forumet reggar får en och sedan drar. Sedan blir det massa inaktiva konton överallt. Nej ni får inte 😐. Inte av mig i alla fall.
chhas (oregistrerad) Postat 17 december 2008 Postat 17 december 2008 Jag försöker inte bara få en invite och sedan dra, jag håller på med musik och inspelningar, går musikgymnasium och vill jättegärna bara kunna använda mig av programmet spotify 🙂 jag brukar bara inte skriva så många inlägg, de e det:P Här är en länk till min hemsida om ni vill kolla: http://www.christopherhastbacka.com/ /Christopher
helse Postat 18 december 2008 Postat 18 december 2008 Tjena tjena! ja tar gärna en invite 🙂 kbb509@gmail.com tackar! Fixad! Taaaackar! lust o fixa en till min dotter också? skoog.therese@gmail.com hon skulle bli jätte glad om hon fick en i julklapp!
Holmberg Postat 18 december 2008 Postat 18 december 2008 (redigerat) Holmberg vill gärna ha en tidig julklapp! 😎 Är det nån som har en invite över till en kär forumkamrat? 😛 jonnie@tailfeathers.se Redigerat 18 december 2008 av Holmberg
Vallhagen Postat 18 december 2008 Postat 18 december 2008 (redigerat) Holmberg vill gärna ha en tidig julklapp! 😎 Är det nån som har en invite över till en kär forumkamrat? 😛 Jag har en invit till dig Holmberg. Din e-post? Edit: Ja nu ser jag att du lagt dit adressen. Jag fixar om 30 sekunder! Redigerat 18 december 2008 av Vallhagen
Holmberg Postat 18 december 2008 Postat 18 december 2008 Holmberg vill gärna ha en tidig julklapp! 😎 Är det nån som har en invite över till en kär forumkamrat? 😎 Jag har en invit till dig Holmberg. Din e-post? Edit: Ja nu ser jag att du lagt dit adressen. Jag fixar om 30 sekunder! Tack så hemskt mycket, Vallhagen! Nu ska familjen plågas med gamla klassiker! 😛
Vallhagen Postat 18 december 2008 Postat 18 december 2008 Gwaa, kan inte folks sluta regga sig för att få invites. Herregud. Kommer till forumet reggar får en och sedan drar. Sedan blir det massa inaktiva konton överallt. Nej ni får inte 😛. Inte av mig i alla fall. Jag må vara gnisslig, men jag håller med dig. Ett förslag på tillägg till dina fullt rimliga "regler" är att man ska ha varit reggad före datumet för den här trådens öppnande, dvs 8/12. ** Å andra sidan; be vackert kan man ju alltid göra. Och vaffan, snart är det jul o gröten står en i halsen osv. tjong
Vallhagen Postat 18 december 2008 Postat 18 december 2008 Nu ska familjen plågas med gamla klassiker! 😛 På dom bara! 😎
Vallhagen Postat 18 december 2008 Postat 18 december 2008 Jag försöker inte bara få en invite och sedan dra, jag håller på med musik och inspelningar, går musikgymnasium och vill jättegärna bara kunna använda mig av programmet spotify 😛 jag brukar bara inte skriva så många inlägg, de e det:P Här är en länk till min hemsida om ni vill kolla: http://www.christopherhastbacka.com/ /Christopher Klickade till på din hemsida. Du var inte så gammal på fûr Elise-videon? 😎 Invit skickad. Du har ju varit reggad i flera månader 😎 tjing
chhas (oregistrerad) Postat 18 december 2008 Postat 18 december 2008 Jag försöker inte bara få en invite och sedan dra, jag håller på med musik och inspelningar, går musikgymnasium och vill jättegärna bara kunna använda mig av programmet spotify 😛 jag brukar bara inte skriva så många inlägg, de e det:P Här är en länk till min hemsida om ni vill kolla: http://www.christopherhastbacka.com/ /Christopher Klickade till på din hemsida. Du var inte så gammal på fûr Elise-videon? 🙂 Invit skickad. Du har ju varit reggad i flera månader 😎 tjing Tack så mycket! 😄 nej jag var inte så gammal då, sju år 😎 hade och God Jul!
Tophe Postat 18 december 2008 Postat 18 december 2008 Är det någon som har en invite över? Skulle jättegärna vilja komma in på Spotify!
Assar Postat 18 december 2008 Postat 18 december 2008 Är det någon som har en invite över?Skulle jättegärna vilja komma in på Spotify! Javisst. Vad har du för epostadress?
Tophe Postat 18 december 2008 Postat 18 december 2008 Är det någon som har en invite över?Skulle jättegärna vilja komma in på Spotify! Javisst. Vad har du för epostadress? info @ deshi.se Vore fantastiskt snällt!
Assar Postat 18 december 2008 Postat 18 december 2008 Är det någon som har en invite över?Skulle jättegärna vilja komma in på Spotify! Javisst. Vad har du för epostadress? info @ deshi.se Vore fantastiskt snällt! Kommer ...
Gäst Postat 18 december 2008 Postat 18 december 2008 Gwaa, kan inte folks sluta regga sig för att få invites. Herregud. Kommer till forumet reggar får en och sedan drar. Sedan blir det massa inaktiva konton överallt. Nej ni får inte 🥰. Inte av mig i alla fall. Jag må vara gnisslig, men jag håller med dig. Ett förslag på tillägg till dina fullt rimliga "regler" är att man ska ha varit reggad före datumet för den här trådens öppnande, dvs 8/12. ** Å andra sidan; be vackert kan man ju alltid göra. Och vaffan, snart är det jul o gröten står en i halsen osv. tjong Ja det klart man kan be vackert 😄. Men då hellre ett mail eller liknande. Jag fick ett mail och det fixade jag. Har vi över så maila oss istället så märker ni fall ni får eller ej!
Xasthur Postat 18 december 2008 Postat 18 december 2008 Ingen chans att man kan få en i tidig julklapp? 🥰 Skulle uppskatta det som bara den. xenomorph12@hotmail.com Tjo!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.