henkeH2 Postat 17 mars 2009 Dela Postat 17 mars 2009 Råkar vara så att jag för tillfället har 1500 invites! 🙂ENJOI! 😉 http://smexdesign.se/blogg/spotify-invites/ Tackar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rokkztar (oregistrerad) Postat 28 mars 2009 Dela Postat 28 mars 2009 (redigerat) Skulle vara tacksam om någon kunde skicka en invite till: lennart121@hotmail.com Tack på förhand! EDIT: Behövs inte längre, såg den gode HenkeH2's invite's över.. 😆 Redigerat 28 mars 2009 av Rokkztar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Littlejakob Postat 1 april 2009 Dela Postat 1 april 2009 Någon som har Spotify invites över? jag skulle bli sjukt glad om någon skulle kunna ge mig en invite. jag har letat länge och jag kan inte hitta någon..... snälla skicka Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 1 april 2009 Dela Postat 1 april 2009 (redigerat) Jag har en kvar. Skicka ett PM med din mail-adress så fixar jag det. 🙂 Och nej, det är inget april-skämt. 😄 Välkommen till forumet förresten. Mvh Josef Redigerat 1 april 2009 av Memphis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tAUG Postat 2 april 2009 Dela Postat 2 april 2009 https://www.studio.se/index.php?s=&sh...st&p=850163 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 2 april 2009 Dela Postat 2 april 2009 (redigerat) Fast varje gång jag tipsat folk om den sidan så har dom varit slut. Liksom nu.. 🙂 Redigerat 2 april 2009 av Memphis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr mike Postat 3 april 2009 Dela Postat 3 april 2009 (redigerat) Behöver en spotify invite Tack 😆 mikaelgitarr@live.se Redigerat 3 april 2009 av Mr mike Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 3 april 2009 Dela Postat 3 april 2009 Jag skulle gärna få en invite också.. tralalala 😆 Om nån är snäll kan ni väl maila en till robban (snabel-a) nixon.nu Tjipp 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jesus Postat 3 april 2009 Dela Postat 3 april 2009 Tjena i musikfabriken! Skulle jättegärna vilja ha en invite då någon snäll på forumet kanske kan hjälpa mig? 🙂 /JEsus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jesus Postat 3 april 2009 Dela Postat 3 april 2009 ... skulle verkligen vilja ha en 🙂 /Jesus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
cocoshusse Postat 30 april 2009 Dela Postat 30 april 2009 (redigerat) tja EDIT: skrev innan jag tänkte 😄 /T Redigerat 30 april 2009 av cocoshusse Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pär Ekberg Postat 1 maj 2009 Dela Postat 1 maj 2009 Jag har 4 st. Några som behöver nu? PM:a! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 18 juni 2009 Dela Postat 18 juni 2009 Är det någon som har någon över? Har en pappa som försöker hänga med i den moderna världen och som därmed gärna vill pröva på Spotify. Vore mycket snällt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
RoBERT Postat 21 juni 2009 Dela Postat 21 juni 2009 Tjenixen! Kan man lita på det där med 1500 spotiy-invites som står där uppe? Det låter mer som ett hack. 😛 Men om det är lagligt så vill jag gärna prova. 😛 Det är min bror som hemskt gärna skulle vilja ha ett spotifykonto. 🙂 Tackar på förhand! /Robban Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lee Postat 21 juni 2009 Dela Postat 21 juni 2009 Ytterligare en polare som villa testa- Någon som sitter på en invite och vill dela med sig? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
therocker Postat 26 juni 2009 Dela Postat 26 juni 2009 Tjenare!! Min polare Linda är i stort behov av en spotify invite, nån som har en till övers? /Jens Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
allansson Postat 26 juni 2009 Dela Postat 26 juni 2009 (redigerat) Jag har två stycken. De två första som skickar PM vinner... 😎 EDIT: Nu är det bara en kvar... /Johan Redigerat 26 juni 2009 av allansson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
RoBERT Postat 26 juni 2009 Dela Postat 26 juni 2009 Jag har två stycken. De två första som skickar PM vinner... 🙁 EDIT: Nu är det bara en kvar... /Johan tackar så värstans. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leojholt (oregistrerad) Postat 28 juni 2009 Dela Postat 28 juni 2009 dedär 1500 invites funkade fint för mig iaf Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
allansson Postat 4 juli 2009 Dela Postat 4 juli 2009 Mina invites är borta. Ber om ursäkt för de PM som kommit in sent och inte fått något svar. Min internet-uppkoppling har legat nere den senaste veckan, p.g.a. ett "utbyte av switchar" som av någon anledning har pajat min router. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
therocker Postat 4 juli 2009 Dela Postat 4 juli 2009 Mina invites är borta. Ber om ursäkt för de PM som kommit in sent och inte fått något svar. Min internet-uppkoppling har legat nere den senaste veckan, p.g.a. ett "utbyte av switchar" som av någon anledning har pajat min router. 😄 Äh, de e lugnt. Kanske finns någon annan som har en till övers?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pär Ekberg Postat 5 juli 2009 Dela Postat 5 juli 2009 Jag har kvar! PM:a Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 6 augusti 2009 Dela Postat 6 augusti 2009 (redigerat) ------Edit: Har fått tag i en nu, gött kött!-------- Tja! Jag har en syster som skulle vilja ha Spotify men jag har inga inbjudningar kvar. Någon vänlig själ som skulle kunna ge bort en? Skicka PM så ger jag er adressen. Skulle vara asschysst! Mvh Memphis Redigerat 6 augusti 2009 av Memphis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dr. D Postat 6 augusti 2009 Dela Postat 6 augusti 2009 Råkar vara så att jag för tillfället har 1500 invites! 😛ENJOI! 😳 http://smexdesign.se/blogg/spotify-invites/ Tackar, tackar! Denna fungerade bra för mig. Kanon! /D Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SvenTumba Postat 7 augusti 2009 Dela Postat 7 augusti 2009 Nä nu ska nog även en gammal gubbstrutt som jag ta och försöka kolla in di däringa Spotify som kidzen taler så möje om! Alltså frågar jag extremt vänligt efter en invite: om någon har en liten rackare så PM'a mig så har ni en glad trum-magister! ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 7 augusti 2009 Dela Postat 7 augusti 2009 Med hjälp av en fransk proxy och ett franskt postnummer kan man registrera Spotifykonto utan att behöva en invite. Efter att du skapat kontot, loggar du in på Spotifys hemsida och ändrar profilen till din adress i Sverige. http://datorkanalen.se/blogg/sa-far-du-en-spotify-invite Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SvenTumba Postat 7 augusti 2009 Dela Postat 7 augusti 2009 Med hjälp av en fransk proxy och ett franskt postnummer kan man registrera Spotifykonto utan att behöva en invite. Efter att du skapat kontot, loggar du in på Spotifys hemsida och ändrar profilen till din adress i Sverige. http://datorkanalen.se/blogg/sa-far-du-en-spotify-invite Näääää, jag har varit signad på ett fransk skivbolag och det gick inge' bra alls, rip off var ju bara förnamnet! 😄 Jag väntar på en sån däringa Invajjt! 😄 Skämt å sido, provar The Frog eaters om jag inte får någon invite... 🙂 Tack för tipset! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Number2 Postat 7 augusti 2009 Dela Postat 7 augusti 2009 (redigerat) Någon som har en invite kvar? min mail: filipsandas@hotmail.com ..känns som alla har spotify utom jag ☺️ Redigerat 7 augusti 2009 av Number2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BozoB Postat 10 augusti 2009 Dela Postat 10 augusti 2009 Skaffat premium men alla mina kompisar har redan Spotify. Så om någon ännu inte är med i klubbben så PM till mig så får ni en invite. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jossman Postat 13 augusti 2009 Dela Postat 13 augusti 2009 Hej Jag tar gärna en invite martin(at)joss.nu Tackar på förhand. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.