StudioTan Postat 8 december 2008 Postat 8 december 2008 (redigerat) vore kul å prova Spotify! :-) GOT IT! Redigerat 8 december 2008 av StudioTan
Assar Postat 8 december 2008 Postat 8 december 2008 (redigerat) vore kul å prova Spotify! :-) xxxxx@hotmail.com Kommer strax! Redigerat 8 december 2008 av Assar bortredigerad epostadress
Giannis Postat 8 december 2008 Postat 8 december 2008 (redigerat) Oj, oj... Jag har funderat lite på den tjänsten. Om nån kan så... edit: Tackar! Redigerat 8 december 2008 av Giannis
Lazarus Postat 8 december 2008 Postat 8 december 2008 Oj, oj... Jag har funderat lite på den tjänsten. Om nån kan så... johangiannis@gmail.com Var så god
Vallhagen Postat 8 december 2008 Postat 8 december 2008 (redigerat) Edit: Ser att Lazarus var före. tjing Redigerat 8 december 2008 av Vallhagen
Assar Postat 8 december 2008 Postat 8 december 2008 Den som tänker dela ut en invitation kan kanske skriva en reply om det i förväg? Så slipper vi krockar ...
Gain Postat 8 december 2008 Postat 8 december 2008 Trevligt initiativ. Bockar och bugar djupt om någon förbarmar sig 😎 gain@live.se
laxlaxlax Postat 8 december 2008 Postat 8 december 2008 (redigerat) EDIT: ändrade adress Redigerat 8 december 2008 av laxlaxlax
zagabar Postat 8 december 2008 Postat 8 december 2008 zzzorg@hotmail.com Jag tar gärna en invite.^^ Du har en! Men du har ju redan ett konto på den adressen!? /Pär Men jag känner folk som gärna vill ha. 😎
Vallhagen Postat 8 december 2008 Postat 8 december 2008 ...då levererar jag till laxlaxlax och Gain om ingen har lust att vara före 😎 Ge mig en minut!
laxlaxlax Postat 8 december 2008 Postat 8 december 2008 (redigerat) ...då levererar jag till laxlaxlax och Gain om ingen har lust att vara före 😎 Ge mig en minut! EDIT: Japp, där kom den.. tackar 😎 Redigerat 8 december 2008 av laxlaxlax
Vallhagen Postat 8 december 2008 Postat 8 december 2008 (redigerat) ...då levererar jag till laxlaxlax och Gain om ingen har lust att vara före 😎 Ge mig en minut! Vänta valle! annan adress, max punkt lodin snabela pp punkt hultsfred punkt se Hunnit än? Här går det undan! Ja jag har hunnit, men jag tror faktiskt jag kan ändra. Svara inte JA på den invit du fått bara... *** Edit: Nu ska den vara skickad till hultsfred-adressen. Återkom huruvida det blev rätt:) Håll till godo! *** Och för tydlighet: Gain, jag skickade till dig oxå. tjing Redigerat 8 december 2008 av Vallhagen
Wertilq Postat 8 december 2008 Postat 8 december 2008 Jag skulle gärna ta emot en invite. daniel snabela hambraeus punkt com /\email ^^
ennels (oregistrerad) Postat 8 december 2008 Postat 8 december 2008 Jag tar gärna en invite också om det finns en till övers! 😎 thenls@msn.com / Niclas
laxlaxlax Postat 8 december 2008 Postat 8 december 2008 (redigerat) Tackar Vallhagen, jävlar vilket program! Och så många guldkorn som det fanns! Här är några för den som gillar solskenspop från san francisco runt 66: The fifth dimension - up up and away Margo Guryan - Take a picture The mamas and papas - Go where you wanna go Sen är ni redo för vintern 😎 EDIT: Oh helvete nu rasade min värld lite. The everly brothers är vita! Redigerat 8 december 2008 av laxlaxlax
Assar Postat 8 december 2008 Postat 8 december 2008 EDIT: Oh helvete nu rasade min värld lite. The everly brothers är vita! Aaaaaaaaaahhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!! (slår mig för öronen)
laxlaxlax Postat 8 december 2008 Postat 8 december 2008 (redigerat) EDIT: Oh helvete nu rasade min värld lite. The everly brothers är vita! Aaaaaaaaaahhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!! (slår mig för öronen) Missförstånd, tänkte på Righteous brothers. Och unchained melody i synnerhet. Klarade du dig? EDIT 2: De var också vita! jävlar hur kan de sjunga så bra? Redigerat 8 december 2008 av laxlaxlax
joachime Postat 8 december 2008 Postat 8 december 2008 (redigerat) EDIT: Oh helvete nu rasade min värld lite. The everly brothers är vita! Aaaaaaaaaahhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!! (slår mig för öronen) Missförstånd, tänkte på Righteous brothers. Och unchained melody i synnerhet. Klarade du dig? EDIT 2: De var också vita! jävlar hur kan de sjunga så bra? Ampex hade ett avtal med Celemony om att skeppa ett ex av Melodyne Cre8 med varje 8-kanalsbandare. Match made in heaven! Det var ju bara de förmögna vita gospelkyrkorna som hade råd med märken som Ampex. Det är därför det inte finns en svart sångare som sjunger riktigt bra innan fildelningen kom igång ordentligt. Edit: Hoppas alla förstår min humor... 😎 Redigerat 8 december 2008 av joachime
Matthew L Postat 8 december 2008 Postat 8 december 2008 (redigerat) Spotify? Kan det vara nåt? EDIT: Tack för inviten gumpbert 😎 Redigerat 9 december 2008 av Matthew L
NONHALO Postat 8 december 2008 Postat 8 december 2008 om det är nån som har en invite kvar så är jag grymt sugen ---> jonsa (a) glocalnet.net vore hyvens alltså 😲
Pazo Postat 8 december 2008 Postat 8 december 2008 Om man går in på engelska spotifysidan via engelsk proxy så kan man regga ett gratiskonto utan invites 🙂
suprapappa Postat 8 december 2008 Postat 8 december 2008 (redigerat) Finns det ngn vänlig själ som vill skicka en till *edit* så blir jag glad 🙂 Redigerat 9 december 2008 av suprapappa
Gäst Postat 8 december 2008 Postat 8 december 2008 Spotify? Kan det vara nåt? malately@yahoo.se 😄 Skickar imorgon om ingen hinner före, har en kvar men ska spara den 🙂.
Matthew L Postat 8 december 2008 Postat 8 december 2008 Spotify? Kan det vara nåt? malately@yahoo.se 😄 Skickar imorgon om ingen hinner före, har en kvar men ska spara den 🙂. Man tackar så mycket på förhand då 🙂
Gain Postat 8 december 2008 Postat 8 december 2008 (redigerat) Och för tydlighet: Gain, jag skickade till dig oxå. Grymt VallhagenB) Precis tillbaka från Cirkus Cirkörs genrep på Inside Outside - Köpte platta med "husbandet" Iryas Playground med bl a Pange Öberg på bas, grymt det också! http://www.myspace.com/iryamusic Redigerat 8 december 2008 av Gain
gumpbert Postat 8 december 2008 Postat 8 december 2008 Spotify? Kan det vara nåt? malately@yahoo.se 😛 Har skickat dig en invite.
gumpbert Postat 8 december 2008 Postat 8 december 2008 Finns det ngn vänlig själ som vill skicka en till petri (a) supralunar.com så blir jag glad 😛 You've got mail 😄
tona9101 Postat 8 december 2008 Postat 8 december 2008 (redigerat) SKulle verkligen inte tacka nej till en trevlig liten invite 😛 EDIT: andra gången jag glömmer mailen 😄 tona.hv at gmail dot com Redigerat 8 december 2008 av tona9101
gumpbert Postat 8 december 2008 Postat 8 december 2008 om det är nån som har en invite kvar så är jag grymt sugen ---> jonsa (a) glocalnet.netvore hyvens alltså 😛 Du har en invite nu 😄
Nexustwins Postat 8 december 2008 Postat 8 december 2008 (redigerat) Tack!! 😛 Redigerat 9 december 2008 av Nexustwins
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.