morgonte (oregistrerad) Postat 1 april 2009 Postat 1 april 2009 (redigerat) Detta måste vara en av de mest geografiskt utspridda låtinspelningarna någonsin. Feelgood-musik i mer än en mening! Helt underbar! 😮😛😉 [EDIT: Jag har just insett att om man klickar på småbilderna i slutet av videon så finns det fler låtar i samma anda. Bob Marley's "One love" och "Don't Worry" (Nej inte Bobby McFerrins) bygger på samma koncept. Det handlar om en organisation som heter "Playing for change" och som enligt deras hemsida www.plyingforchange.com handlar om att föra samman musiker från olika delar av världen i en anda av fred och samförstånd.] Redigerat 1 april 2009 av morgonte
tbruce Postat 1 april 2009 Postat 1 april 2009 Jäklar, han som ser ut som en korsning mellan Mario och Gimli är min nya idol! 😉
laxlaxlax Postat 1 april 2009 Postat 1 april 2009 (redigerat) Jäklar, han som ser ut som en korsning mellan Mario och Gimli är min nya idol! 😉 Okej jag tar washboard chaz! Redigerat 1 april 2009 av laxlaxlax
joachime Postat 1 april 2009 Postat 1 april 2009 Enormt arbete bakom det här! Till skillnad från Mario och Gimli kunde den här mannen sjunga (eller är det en förutfattad mening?)
morgonte (oregistrerad) Postat 1 april 2009 Postat 1 april 2009 Åh herregud det där var så himla underbart. Tack! Jag visste du skulle gilla den, lax. Varsågod! 😄
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.