Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej!

Jag har ett flummigt problem som jag inte hade på den tidigare Cubase SX3 installationen.

När jag har exDrummer Drumkit From Hell rutan uppe, med det virtuella trumsetet, så funkar det att trumma på trumsetet med musen, men när jag

ska dubbelklicka på de förprogrammerade spåren i "Open grooves" så hörs ingenting. Gör jag drag n drop med dom till ljudspåret DÅ hörs dom, men jag

kan alltså inte lyssna i förväg... Mycket störigt 😄

Nån som har nån aning om vad man kan göra åt saken??

Mvh Alex

Annons
Postat
Hej!

Jag har ett flummigt problem som jag inte hade på den tidigare Cubase SX3 installationen.

När jag har exDrummer Drumkit From Hell rutan uppe, med det virtuella trumsetet, så funkar det att trumma på trumsetet med musen, men när jag

ska dubbelklicka på de förprogrammerade spåren i "Open grooves" så hörs ingenting. Gör jag drag n drop med dom till ljudspåret DÅ hörs dom, men jag

kan alltså inte lyssna i förväg... Mycket störigt 🙂

Nån som har nån aning om vad man kan göra åt saken??

Mvh Alex

Trycka på playknappen i VSTi´n 🙂 ?

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.