Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Ser att Analogfreak är avregistrerad från forumet.

Det vore intressant att veta om det var på egen begäran eller om han blev avstängd.

Annons
Postat
Ser att Analogfreak är avregistrerad från forumet.

Det vore intressant att veta om det var på egen begäran eller om han blev avstängd.

Han kanske kommer tillbaka i ny skepnad. Vi får se.

Alltid synd när en forummedlem försvinner.

Postat

Hej. Analogfreak bad om att få sitt medlemskap raderat efter att jag i tråden om Musikbörsen tydligt sa åt (och åter varnat) honom att inte hänga ut personer (brott mot PUL) och dessutom förtala dem. Kort och gott så har jag gått åt medlemmar (inklusive Analogfreak) som inte kan hålla sig till 1. Forumreglerna och 2. Svensk lag. Det kunde han inte acceptera, och det är där vi är.

Jag hoppas innerligt att få slippa agera som jag gör, att leka polis är det sista jag vill göra på en trevlig community. Samtidigt är det ibland nödvändigt om inte sajten ska få rejäl slagsida ibland. När medlemmar väljer att hoppa av på grund av att någon bryter mot forumreglerna eller går till personangrepp så har det gått för långt.

Tråkigt att det inte fungerade längre för Analogfreak än det gjorde efter att han fick komma tillbaka, och det menar jag verkligen.

Postat

Helt konsekvent.

Att heta Analogfreak och hänga på ett datorbaserat forum som handlar om mestadels digitala prylar är väl som

att heta Veganfreak och äta hamburgare till lunch.

DieHard (oregistrerad)
Postat

Avatarnamn är bara ett namn och inget mer. Man lika gärna kalla sig vad som helst så jag förstår inte din poäng alls.

Postat

Fattar inte! Han blev portad, sen kom tillbaka, och sen bad verkligen snällt om ursäkt och det verkade som alla gillade det och godtog?! Sen då? Vad hände där? Bad han själv om att bli kickad igen? Eller snubblade han i klaveret igen? Om inte så är det ett under...

Och barkley, du är ute och cyklar...

Man kan heta vad som helst så länge det inte är olagligt eller väcker anstöt!

Dessutom så finns det andra här än analogfreak som är olagliga, likt förbannat så hänger dom kvar!

Postat

Stöder dig och hela ditt team i era försök att hålla forumet neutralt och vänligt.

Det har varit för mycket pekande med hela handen, vetabäst diskussioner, och nedvärderande kommentarer från många forum medlemmar, men detta är inget unikt för STUDIO's forum, utan det ser likadant ut överallt. Varför kan man fråga sig, men det svaret finns ingen anledning att ta reda på då det är en omöjlig uppgift(nästan).

Postat (redigerat)
Fattar inte! Han blev portad, sen kom tillbaka, och sen bad verkligen snällt om ursäkt och det verkade som alla gillade det och godtog?! Sen då? Vad hände där? Bad han själv om att bli kickad igen? Eller snubblade han i klaveret igen? Om inte så är det ett under...

Men Olsberg förklarade ju nyss. Han bröt reglerna (och PUL) igen i Musikbörsentråden efter att han kom tillbaka efter sin avstängning. Och ja, AF bad att få sitt konto avstängt efter det.

Redigerat av Memphis
Postat
Ja jag såg det nu, jag är blind! Sorry! 😊

Är precis nyvaken efter en vackas nattjobb ☺️

Jasså okej. Lungt sörru. 🙂

• 5 månader senare...
Analogfreak (oregistrerad)
Postat
Hej. Analogfreak bad om att få sitt medlemskap raderat efter att jag i tråden om Musikbörsen tydligt sa åt (och åter varnat) honom att inte hänga ut personer (brott mot PUL) och dessutom förtala dem. Kort och gott så har jag gått åt medlemmar (inklusive Analogfreak) som inte kan hålla sig till 1. Forumreglerna och 2. Svensk lag. Det kunde han inte acceptera, och det är där vi är.

Jag hoppas innerligt att få slippa agera som jag gör, att leka polis är det sista jag vill göra på en trevlig community. Samtidigt är det ibland nödvändigt om inte sajten ska få rejäl slagsida ibland. När medlemmar väljer att hoppa av på grund av att någon bryter mot forumreglerna eller går till personangrepp så har det gått för långt.

Tråkigt att det inte fungerade längre för Analogfreak än det gjorde efter att han fick komma tillbaka, och det menar jag verkligen.

Hej Björn! Jag vill bara att du ska veta att jag gillar dig! 🙂 Du har ju trots allt ett ansvar för innehållet på den här sajten.

Kram / Fredrik :rolleyes:

Postat

Eftersom Analogfreak tar upp tråden igen, kan någon som vet vad som har hänt förklara varför

han blir utslängd och inslängd gång på gång? Gärna i klarspråk, något som saknats i denna

tråd.

Analogfreak (oregistrerad)
Postat

Du får söka i OT. 🙂

drloop (oregistrerad)
Postat

Ta det över PM.

Tack!

DieHard (oregistrerad)
Postat
Vad är OT. Varför kan du inte ge din variation.

O.T betyder off topic.

DieHard (oregistrerad)
Postat

Ja med tanke på att han inte vet allt heller. Tror inte han var medlem då ens när allt pågick.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.