Gäst Postat 3 december 2004 Postat 3 december 2004 Någon som vet ett effektivt sätt att lära sig spela vidare på klaviaturen.. eget komp går ju ok tills man vill utveckla det vidare.. Några bra program? Mvh
android Postat 3 december 2004 Postat 3 december 2004 "program"?? Skulle snarare rekommendera notböcker... Annars finns ju keyboards med inbyggda dioder som visar vilken tangent man ska trycka ner.... 😎
Gäst Postat 3 december 2004 Postat 3 december 2004 "program"?? Skulle snarare rekommendera notböcker... Annars finns ju keyboards med inbyggda dioder som visar vilken tangent man ska trycka ner.... 😎 Vad frågade jag efter?
android Postat 3 december 2004 Postat 3 december 2004 Jo, det var lite det jag undrade... Vad menar du med "program"?
Gäst Postat 3 december 2004 Postat 3 december 2004 (redigerat) Ett program i datorn.. det finns sådana program... faktist.. också undrade jag om någon som visste ett bra sådant program! Då man sitter framför datorn större delen av dagen så hade det underlättat och lära sig via datorn ser du.. för annars måste man pysa iväg på lektioner och det har man inte tid med.. det ska vara effektivt. Redigerat 3 december 2004 av Gäst
Gäst Postat 3 december 2004 Postat 3 december 2004 Exempelvis: Piano chord teacher.. adventus piano suite.. osv någon som vet något sådant program som är bra.. så blir jag glad om den vill tipsa... *klarspråk*
android Postat 3 december 2004 Postat 3 december 2004 Ok, sorry, tyckte bara att det kändes lite väl teknokratiskt... Och det där med dioderna var (även om det var lite skämtsamt menat) inte helt taget ur luften. Tror faktiskt att det kan va en rätt bra idé för en nybörjare som inte kan noter... Och "adventus piano suite" (som verkar va det bättre av de du angav) är uppbyggt på just det sättet, fast det visar på skärmen vilka tangenter du ska trycka...
Gäst Postat 3 december 2004 Postat 3 december 2004 (redigerat) Jo.. Isf... så var det ju så som du sa.. =) "frågar man inget så får man inget veta.. och om ´man vet vad man frågar efter så behöver man inte fråga." drar mössan över huvet... Redigerat 3 december 2004 av Gäst
android Postat 3 december 2004 Postat 3 december 2004 (redigerat) 😎 Lycka till! Redigerat 3 december 2004 av android
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.