Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Någon som vet ett effektivt sätt att lära sig spela vidare på klaviaturen.. eget komp går ju ok tills man vill utveckla det vidare..

Några bra program?

Mvh

Annons
Postat

"program"?? Skulle snarare rekommendera notböcker...

Annars finns ju keyboards med inbyggda dioder som visar vilken tangent man ska trycka ner.... 😎

Postat
"program"?? Skulle snarare rekommendera notböcker...

Annars finns ju keyboards med inbyggda dioder som visar vilken tangent man ska trycka ner.... 😎

Vad frågade jag efter?

Postat (redigerat)

Ett program i datorn..

det finns sådana program... faktist.. också undrade jag om någon som visste ett bra sådant program!

Då man sitter framför datorn större delen av dagen så hade det underlättat och lära sig via datorn ser du.. för annars måste man pysa iväg på lektioner och det har man inte tid med.. det ska vara effektivt.

Redigerat av Gäst
Postat

Exempelvis:

Piano chord teacher..

adventus piano suite..

osv

någon som vet något sådant program som är bra.. så blir jag glad om den vill tipsa...

*klarspråk*

Postat

Ok, sorry, tyckte bara att det kändes lite väl teknokratiskt...

Och det där med dioderna var (även om det var lite skämtsamt menat) inte helt taget ur luften. Tror faktiskt att det kan va en rätt bra idé för en nybörjare som inte kan noter... Och "adventus piano suite" (som verkar va det bättre av de du angav) är uppbyggt på just det sättet, fast det visar på skärmen vilka tangenter du ska trycka...

Postat (redigerat)

Jo..

Isf... så var det ju så som du sa.. =)

"frågar man inget så får man inget veta.. och om ´man vet vad man frågar efter så behöver man inte fråga."

drar mössan över huvet...

Redigerat av Gäst

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.