Kringlan Postat 2 december 2004 Postat 2 december 2004 under kvällen råkade jag ta bort det trevliga fönstret längst åt vänster (till vänster om spåren) som fungerar lite som en minimixer, man kan kålla effekter till vardera spår och höja volym och liknande. Dessutom där man enkelt kan ändra Midiljudet. Jag har letat och letat bland kommandona men hittar inget sätt att få tillbaka den. Lite irriterande faktiskt 🙂
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 2 december 2004 Postat 2 december 2004 (redigerat) klicka på "show inspector", sitter rätt långt uppe åt vänster, beroende på vilken version du kör. Redigerat 2 december 2004 av maxmaxmax
Kringlan Postat 2 december 2004 Trådstartare Postat 2 december 2004 (redigerat) Fan jag får bara fram information om markers där... Hur får jag bort den så jag kan få fram vettiga grejor 🙂 [edit] bwahhh.. får cpryck Redigerat 2 december 2004 av Kringlan
Kringlan Postat 2 december 2004 Trådstartare Postat 2 december 2004 Alltså. När jag trycker där kommer det bara fram information om mina markörer på ett vitt fält, hittar ingenting som kan stänga ner den eller liknande... Såtr exakt när markerserna är, sedan står det inget mer. Mest onödiga grejen man nånsin kan ha framme när man spelar in. BAH
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 2 december 2004 Postat 2 december 2004 vilket program/version har du?
Pinnen Postat 2 december 2004 Postat 2 december 2004 (redigerat) Sidan 455 i SX2 "Operation Manual". Redigerat 2 december 2004 av Pinnen™
Pusa Postat 3 december 2004 Postat 3 december 2004 Se till att du har "view switches" förbockat på listen längst upp i projekt-fönstret.. (Högerklicka så kommer det upp en lista med vad du vill ha med på listen).. Långt till vänster sitter sedan en knapp med en rektangel och en pil höger.. klicka på den så skall det "fönstret" komma fram..
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.