Jump to content
Annons

Dags för lite Rock'n roll

Recommended Posts

Annons
Analogfreak (oregistrerad)
Postat
Den där låten är awesome!! Har du hört Green Rivers cover på den? Den är mer awesome.

Nej den har jag inte hört!

Queen Bitch är med på albumet Hunky Dory... 🙂

Postat

Jävlar vad bra det där var Nilsson! Jag får ju rysningar...

DieHard (oregistrerad)
Postat
11 år senare, samma låt. Vilket bra stereoljud för att vara Youtube!

http://www.youtube.com/watch?v=wJOhQ-eOims...feature=related

Det beror helt och hållet på vem som slänger upp dem. Officiella videos är för det allra mesta bra ljud på. Det mesta är annars mediokert och mono. Vill man slippa mono är det bara skriva in &fmt=18 sist för att få stereo. Funkar inte på allt men mycket.

Postat

Jaha är det så där du ser ut nuförtiden? 🙂

DieHard (oregistrerad)
Postat

Nja...egentligen ser jag ut så här men tycker det här var häftigare. Vi är ju ganska lika egentligen. Kanske vi ska starta en site för oss snygga killar med brillor. 🙂

Postat
Nja...egentligen ser jag ut så här men tycker det här var häftigare. Vi är ju ganska lika egentligen. Kanske vi ska starta en site för oss snygga killar med brillor. 😆

Vad fin du är.... 🙂 Du påminner om en Tandberg upptill med en MD421 på tvären i underkäken...

DieHard (oregistrerad)
Postat
😆☺️ tror du är lite avis på mitt snygga face 🙂
Postat
Vad fin du är.... 🙂 Du påminner om en Tandberg upptill med en MD421 på tvären i underkäken...

🙁 :( 🙁😄 :D 😄 :D 😄

hysteriskt roligt uttryckt. snacka om ljudnördshumor fyfan vad långt det gått haha

tack analogfreak du förgyllde verkligen min morgon

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.