dbd Postat 15 februari 2004 Postat 15 februari 2004 Nu är det så att jag tänkt införskaffa en Micro Q rack begagnad. Så jag skulle gärna vilja ha några pointers från några Micro-Q ägare. Jag vet hur den låter efter att ha pillat på den någon timme i butik, men frågorna jag skulle vilja ha svar på är: - Hur fungerar den efter ett tag i racket, är den stabil eller har den några problem? - Hur har ni upplevt den från ett rent kreativt perspektiv? Är den skoj och kreativ att jobba med en längre tid? - Kan man göra något vettigt med den i långa loppet? 😳 Tack på förhand Patric
dbd Postat 16 februari 2004 Trådstartare Postat 16 februari 2004 Äh kom igen nu, jag vet att det finns folk här som har den 🙁
Carl Löfgren Postat 20 februari 2004 Postat 20 februari 2004 Hmm... har haft en MQ i ett par år och ja... jag vet inte. Det finns de som ÄLSKAR den, medan jag personligen inte är så förtjust i den. Även om den specifikationsmässigt inte alls är dum, slutar det alltid med att jag mycket sällan har med den i produktion. Det är ju ett ganska tydligt tecken på att den inte passar. Arpeggiatorn är banne mig det bästa jag någonsin hört, och är ett mycket inspirerande verktyg. Carl Löfgren Studio
dbd Postat 21 februari 2004 Trådstartare Postat 21 februari 2004 Även om den specifikationsmässigt inte alls är dum, slutar det alltid med att jag mycket sällan har med den i produktion. Det är ju ett ganska tydligt tecken på att den inte passar. Jag instämmer 😳 Tack för synpunkterna!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.