Jump to content
Annons

nybörjare söker person(-er) som vill hålla kurs i gbg


lelagy

Recommended Posts

Hej, jag är nybörjare på det här med musikproduktion på datorn. Har insett att jag inte kommer få ändan ur med att lära mig ett musikprogram på egen hand - har trots allt haft ambitionen i fem år och det har inte hänt. Så jag tänkte dra igång en studiecirkel - jag vet att Orca finns men det är rätt dyrt (är fortfarande ett alternativ jag överväger) och att en del studieförbund erbjuder kurser, men dem missade jag den här terminen. Så därför skulle jag vilja försöka dra ihop något på egen hand i vår/sommar och letar efter personer som kan lära ut Reason, Cubase, ProTools och/eller Ableton. Förhoppningsvis får man väl en mindre summa av bildningsförbundet för att finansiera studiecirkeln plus att de som deltar betalar en avgift, men det blir väl inte tal om några hejdundrande stora arvoden till dig som undervisar, dock givetvis något. Men förhoppningsvis är det kanske ändå någon som är intresserad? Maila mig i så fall på lelagy@hotmail.com

Mvh Maja

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Hej, jag är nybörjare på det här med musikproduktion på datorn. Har insett att jag inte kommer få ändan ur med att lära mig ett musikprogram på egen hand - har trots allt haft ambitionen i fem år och det har inte hänt. Så jag tänkte dra igång en studiecirkel - jag vet att Orca finns men det är rätt dyrt (är fortfarande ett alternativ jag överväger) och att en del studieförbund erbjuder kurser, men dem missade jag den här terminen. Så därför skulle jag vilja försöka dra ihop något på egen hand i vår/sommar och letar efter personer som kan lära ut Reason, Cubase, ProTools och/eller Ableton. Förhoppningsvis får man väl en mindre summa av bildningsförbundet för att finansiera studiecirkeln plus att de som deltar betalar en avgift, men det blir väl inte tal om några hejdundrande stora arvoden till dig som undervisar, dock givetvis något. Men förhoppningsvis är det kanske ändå någon som är intresserad? Maila mig i så fall på lelagy@hotmail.com

Mvh Maja

hej hej. Tror tyvärr inte jag kan va med i någon studiecirkel. Men jag är intresserad av att läsa någon utbildning... och du skrev "en del studieförbund erbjuder kurser, men dem missade jag den här terminen". Vad är det för några? Skulle verkligen uppskatta ett svar. för jag funderar på att plugga något till hösten.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kolla in studieförbunden - tror det var medborgarskolan (eller studieförbundet vuxenskolan) som hade kurs, och även folkuniversitetet. Men det kan säkert skilja sig från termin till termin. Mvh Maja

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...