debatt Postat 21 mars 2009 Postat 21 mars 2009 (redigerat) Hej! Listar här pö om pö filmer som aldrig är värda att se. Ni kan ge förslag, så listar jag dem också, ifall jag håller med... LISTAN på skit Fyra bröllop och en begravning Death proof Borat Änglagård Tomten är far till alla barnen Pretty woman Sånger från andra våningen Idioterna Redigerat 21 mars 2009 av debatt
Tilly Postat 21 mars 2009 Postat 21 mars 2009 (redigerat) Hmm... Finns många dåliga filmer :S Redigerat 21 mars 2009 av Soundborn
Anjou Postat 2 april 2009 Postat 2 april 2009 Ja sannerligen. Det finns filmer på din lista Debatt som jag tycker är bra, tex Idioterna gillade jag. Men den är ju rätt sjuk, det kan jag hålla med om. Jag hade en vän som gick på Bio med sin mamma på den filmen, han sa att det blev lite jobbig stämning när de har "gruppeknull" mitt i filmen.... ☺️ Jag gick på panikBio en gång på "The Happening" med Mark Wahlberg, det var nog det sämsta jag sett. Men, jag har hört folk som gillar den med.... Däremot har jag inte träffat någon som tycker att Svts humorsatsning "Grillad" är roligt. Jag har sett två avsnitt av misstag och inte skrattat en enda sekund, jag är annars ganska glad i ståuppkomik och allmänt trams. Ps. Är det ok att vara Off Topic i Off-topicavdelningen?
Dingbats Postat 3 april 2009 Postat 3 april 2009 Fyra bröllop och en begravning: 2/5Death proof: inte sett Borat: 3.5/5 Änglagård: inte sett Tomten är far till alla barnen: 2/5 Pretty woman: inte sett Sånger från andra våningen: inte sett Idioterna: inte sett Så ska det vara.
D Vibe Postat 4 april 2009 Postat 4 april 2009 Elegy - Skönhetens makt. Håll er borta! Det är en luring, man dras lätt med i hyrfilmshyllan p.g.a. alla dess fina tidningsloggor. /Daniel
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.