Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Ska införskaffa mig ett mindre mixerbord för hårdiskinspelning..

Har tittat på en Samson MDR-6 men upptäckte att

behringer släppt en ny kontroll enhet med funktioner för audio, BCA2000.

Någon som vet om BCA2000 är ett bra komplement om man vill syssla med hårdiskinspelning?

MVH

Annons
Postat
Ska införskaffa mig ett mindre mixerbord för hårdiskinspelning..

Har tittat på en Samson MDR-6 men upptäckte att

behringer släppt en ny kontroll enhet med funktioner för audio, BCA2000.

Någon som vet om BCA2000 är ett bra komplement om man vill syssla med hårdiskinspelning?

MVH

Har de äntligen släppt den nu?

Postat

Det hade de visst.. Najs!

Har länge varit sugen på en sån här, men jag vet inget om den 😏... Ser fram emot recensioner.

/Daniel

Brumm (oregistrerad)
Postat

Har också mina funderingar på denna! Snackat med musikbörsen om den men dom har inte fått in den än. Ska få en resension på den så fort han hinner testa den! Den värkar ju helt klart vara en bra lösning för en billig penning! Hoppas bara ljuddelen är ok för resten värkar ju vara bra! om man tittar på de andra två produkterna.

Postat

Om jag är korrekt underrättad, och ingen annan hann före, så är den här burken marknadens första externa USB-ljudkort, som utnyttjar USB2.0 fullt ut (?). Det borde ju innebära att det äntligen finns en USB-lösning med i princip firewireprestanda. om den inte är behäftad med allehanda barnsjukdomar fsts...

Tycker det verkar högintressant. Rimlig i pris oxå😄

/Bengan

Postat (redigerat)

Jag ska ha en.. satans också att csn håller på pengarna över julen...

Men frågan är.. kan man använda en sån här som ett komplement till en mixer för hårdiskinspelning? Isf slipper man ju köpa det också..

Redigerat av Gäst
Postat

Ingen som hört nått?

Vad jag har hört, är det 50% som får krångel, 50% tycker den är grym.

Men inte förstått vad som bidrar till det ena eller andra...

Postat

Det finns juh (redan) nya drivrutiner för XP att ladda ner på Behringers hemsida 🙂

/Daniel

Postat
Jo, men de har både SP2 och senaste, fortfarande strul.

är ju lösning ett att uppdatera drivarna...

Skumt och otrevligt att höra.. Får mig att fundera lite på om det verkligen är ett bra alternativ att köpa ett sånt interface. Avvaktar iallafall tills jag ser lite recensioner 🙂

/Daniel

Postat

tror att jag själv ska köpa ett på 30dagars öppet köp, går på de flesta ställen, så man hinner märka hurvuda det gör som man vill eller ej...

Erik Hofstein (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Jag hört att deras drivrutiner skall inte vara särskilt bra, men det är ju inte för underligt med tanke på behringer är ganska nya på datorgrejer. De lyckas mest skapa medelmåttigt grejer till ett lågt pris.

Redigerat av Erik Hofstein

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.