IKAiRUTAN Postat 17 mars 2009 Postat 17 mars 2009 Nu har vi på One Touch Edit studio (jag och Daniel) fått för oss att starta en ljudblogg. 😛 Vi kommer regelbundet lägga upp bilder och ljudexempel från inspelningar i studion. Allt med utförliga beskrivningar av hur vi gått tillväga; vilka instrument, mikar, miktekniker m.m. 🙂 Detta och lite annat hittar ni på http://onetouchedit.blogspot.com. Vänliga hälsningar/ Otto One Touch Edit musikproduktion
Björn Olsberg Postat 17 mars 2009 Postat 17 mars 2009 Kul! Vill ni hitta fler läsare, posta gärna bilder och uppdateringar även här 😄 Ska bli spännande att följa!
Dingbats Postat 18 mars 2009 Postat 18 mars 2009 Aaaah, ta bort bakgrundsmusiken på sidan! Det är inte 1998 längre! Nån längre recension kan jag inte ge eftersom jag lyssnar på annan musik samtidigt och inte kunde stanna på sidan därför.
aROCKER Postat 18 mars 2009 Postat 18 mars 2009 Lycka till grabbar! Snygg hemsida och fin studio, Ludwigset lyser med sin frånvaro /aROCKER
IKAiRUTAN Postat 24 mars 2009 Trådstartare Postat 24 mars 2009 Aaaah, ta bort bakgrundsmusiken på sidan! Det är inte 1998 längre! Nån längre recension kan jag inte ge eftersom jag lyssnar på annan musik samtidigt och inte kunde stanna på sidan därför. Det är ju lite skumt, det är ett embed-skript med autoplay=false, så den borde inte sätta igång av sigsjälv! Vad har du för mediaspelare och webläsare?
IKAiRUTAN Postat 24 mars 2009 Trådstartare Postat 24 mars 2009 Tänkte passa på att tipsa om att ni nu kan lyssna på vår senast färdigmixade inspelning med bandet Le Grahnd Band! Det finns dessutom bilder och info om inspelningen! 😕 http://onetouchedit.blogspot.com Vänliga hälsningar/ Otto
Dingbats Postat 24 mars 2009 Postat 24 mars 2009 Det är ju lite skumt, det är ett embed-skript med autoplay=false, så den borde inte sätta igång av sigsjälv! Vad har du för mediaspelare och webläsare? Firefox och Totem. Men okej, bra att det inte var med flit
tAUG Postat 25 mars 2009 Postat 25 mars 2009 Ballt 🙂 Kan vara kul att följa! Dock har jag några synpunkter på själva sidan; Muspekaren är aldrig en pil bara det här raka strecket som när man har den över text och sen en hand när man har den över länkar. Det är väl inte riktigt tänkt, eller? 😲 Sen slutar musiken att spela efter en liten stund när man trycker in mittenhjulet och låter den få skrolla ner själv. Annars tycker jag att det var en fin sida ni har 🙂 Lycka till med allt!
mimla Postat 25 mars 2009 Postat 25 mars 2009 Vad roligt att så många verkar tycka att detta är intressant. Kändes inte riktigt som att det fanns en marknad för en sån blogg. 🙂 Ballt 🙂 Kan vara kul att följa! Dock har jag några synpunkter på själva sidan; Muspekaren är aldrig en pil bara det här raka strecket som när man har den över text och sen en hand när man har den över länkar. Det är väl inte riktigt tänkt, eller? 😲 Sen slutar musiken att spela efter en liten stund när man trycker in mittenhjulet och låter den få skrolla ner själv. Annars tycker jag att det var en fin sida ni har 🙂 Lycka till med allt! Känns som om det är saker vi inte riktigt kan råda över. Det är ju inte vår sida, utan bara en vanlig blogg på blogspot. Är väl något i deras koder som din webbläsare inte gillar. För oss är det inga problem. Det där med scrollen t ex är ju garanterat inget vi skulle kunna göra något åt. Ganska mycket som är jobbigt med blogspot för övrigt. 😄
tAUG Postat 26 mars 2009 Postat 26 mars 2009 Känns som om det är saker vi inte riktigt kan råda över. Det är ju inte vår sida, utan bara en vanlig blogg på blogspot. Är väl något i deras koder som din webbläsare inte gillar. För oss är det inga problem. Det där med scrollen t ex är ju garanterat inget vi skulle kunna göra något åt. Ganska mycket som är jobbigt med blogspot för övrigt. 😄 Okej okej 😄
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.