Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jag håller på att sammanställa/komponera ett knippe låtar som nog kan sammanfattas som grindcore. Skulle dock vilja ha hjälp med sång/growl och eventuellt även texter. Detta kommer enbart att vara ett virtuellt band. Inga rep inga spelningar. En rolig grej i min värld. Lyssna på bifogad fil. Ett smakprov...

Är du kompetent nog för jobbet o har egna inspelningsmöjliheter så posta ett smakprov av tidigare prestationer. Jag är idel öra.

grind_no_1.mp3

Annons
Postat

Tjenare! Jag kör Cubase sx3 och har inspelningsmöjlighet här hemma.

Jag har gjort några grindlåtar för att leka lite... Aldrig försökt att få det att låta bra egentligen, bara moffat in massor skit i Cubase. Lite som fingermålning liksom!

www.myspace.com/grindhusen

Den första låten är mest min kompis som står för vocals men på de andra så är det jag!

albinljunghusen aaat gmail.com om du är sugen, skulle vara sjukt kul faktiskt

Postat
Tjenare! Jag kör Cubase sx3 och har inspelningsmöjlighet här hemma.

Jag har gjort några grindlåtar för att leka lite... Aldrig försökt att få det att låta bra egentligen, bara moffat in massor skit i Cubase. Lite som fingermålning liksom!

www.myspace.com/grindhusen

Den första låten är mest min kompis som står för vocals men på de andra så är det jag!

albinljunghusen aaat gmail.com om du är sugen, skulle vara sjukt kul faktiskt

Jag hoppas du var ironisk när du skrev. Jag har nog inte hört något värre i hela mitt liv!

Visst att du skriver att du inte försökt att få det att låta bra, men inte ens det musikaliska är ju bra.

Jag frågar dig åter igen. Du var ironisk, va?

/ Jesper J

Postat (redigerat)
Jag hoppas du var ironisk när du skrev. Jag har nog inte hört något värre i hela mitt liv!

Visst att du skriver att du inte försökt att få det att låta bra, men inte ens det musikaliska är ju bra.

Jag frågar dig åter igen. Du var ironisk, va?

/ Jesper J

Håller med jesper här. Snälla säg att du var ironisk!

Iaf. "rätt man för jobbet" Innebär detta betalning för lite vocals?

Redigerat av Distadgurka
Postat
Nää det är inget fel på låtarna förutom att högtalarna höll på att sprängas på den andra... 😄

Stalltips för skräpmusik, Fostex Pm1,or. 😛

Mina tål hur mycket skräp som helst... hehe..

Vi ska kanske lämna tillbax tråden till ägaren? 😄

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.