Jump to content
Annons

Panorerings plugins!


Tuben

Recommended Posts

Annons
  • 1 månad senare...
Jag förstår inte. Panorerar gör man väl i sin daw?

Autopanoreringar, är det inte vanlig automatisering?

Upplys mig gärna ☺️

mvh

peter

Exakt... varför ska man ha pluggar för panorering? och framförallt, varför ska man fuska sig till "dubbar" som ändå låter fejk när man använder pluggar till det?

L / R .. finns ju i varenda sequencer? känns sjukt onödigt att skaffa sig panpluggar :S

Link to comment
Dela på andra sajter

Exakt... varför ska man ha pluggar för panorering? och framförallt, varför ska man fuska sig till "dubbar" som ändå låter fejk när man använder pluggar till det?

L / R .. finns ju i varenda sequencer? känns sjukt onödigt att skaffa sig panpluggar :S

Nu handlar det väl inte bara om att panorera vänster eller höger. Autopan som nån nämnde kan ju vara rätt coolt, t.ex. att man kan låta ett ljud svepa fram och tillbaka från vänster till höger i sync till host-tempot.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...
Exakt... varför ska man ha pluggar för panorering? och framförallt, varför ska man fuska sig till "dubbar" som ändå låter fejk när man använder pluggar till det?

L / R .. finns ju i varenda sequencer? känns sjukt onödigt att skaffa sig panpluggar :S

Det är väl om man har mono spår och vill ha stero? har jag fel? 😐

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...