Tuben Postat 14 mars 2009 Postat 14 mars 2009 Tja! Vad är era bästa tips panorerings-pluggar? hade varit kul o testa lite nya pluggar inom de området!... har enbart använt den som finns med i Waves paketet! Mvh/Tuben
Tracer Postat 14 mars 2009 Postat 14 mars 2009 Gillar TAL-Dub som är ett dub-delay som man kan göra rätt sköna stereodelay med 😉
Utan Namn Postat 14 mars 2009 Postat 14 mars 2009 Jag behöver också en bra gratisplugg som man kan göra bra autopanoreringar med. Till mac då.
audioman Postat 15 mars 2009 Postat 15 mars 2009 (redigerat) Majken har ju en gratis variant jag gillar, som även kan tempo syncas, www.majken.se Redigerat 15 mars 2009 av audioman
dysfunctional Postat 15 mars 2009 Postat 15 mars 2009 Jag förstår inte. Panorerar gör man väl i sin daw? Autopanoreringar, är det inte vanlig automatisering? Upplys mig gärna 😉 mvh peter
trancer Postat 27 april 2009 Postat 27 april 2009 Jag förstår inte. Panorerar gör man väl i sin daw? Autopanoreringar, är det inte vanlig automatisering? Upplys mig gärna ☺️ mvh peter Exakt... varför ska man ha pluggar för panorering? och framförallt, varför ska man fuska sig till "dubbar" som ändå låter fejk när man använder pluggar till det? L / R .. finns ju i varenda sequencer? känns sjukt onödigt att skaffa sig panpluggar :S
Neosus Postat 27 april 2009 Postat 27 april 2009 Flux Stereo Tool brukar jag använda. Mest för att sjustera stereobilden med. Men det går att panorera med den oxå. ☺️
jarlo Postat 27 april 2009 Postat 27 april 2009 Exakt... varför ska man ha pluggar för panorering? och framförallt, varför ska man fuska sig till "dubbar" som ändå låter fejk när man använder pluggar till det? L / R .. finns ju i varenda sequencer? känns sjukt onödigt att skaffa sig panpluggar :S Nu handlar det väl inte bara om att panorera vänster eller höger. Autopan som nån nämnde kan ju vara rätt coolt, t.ex. att man kan låta ett ljud svepa fram och tillbaka från vänster till höger i sync till host-tempot.
wocketdm Postat 28 maj 2009 Postat 28 maj 2009 Exakt... varför ska man ha pluggar för panorering? och framförallt, varför ska man fuska sig till "dubbar" som ändå låter fejk när man använder pluggar till det? L / R .. finns ju i varenda sequencer? känns sjukt onödigt att skaffa sig panpluggar :S Det är väl om man har mono spår och vill ha stero? har jag fel? 😐
base10 Postat 8 juni 2009 Postat 8 juni 2009 Det är väl om man har mono spår och vill ha stero? har jag fel? 😆 Någon sa mig att en ljudkälla som är i mono alltid förblir mono.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.