Twilight_Zound Postat 1 december 2004 Dela Postat 1 december 2004 Så uppdaterar Twilight Zound Productions maskinparken med en, 3.2Ghz P4, 915P Chipset 2Gb DDRam 256Mb Grafik 2*250 Gb Hd utrymme..... Ska väl räcka för seriös Musikprod 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lavrell Postat 1 december 2004 Dela Postat 1 december 2004 absolut men du kunde sparat pengar till ett ljudkort genom att skita i det där grafikkortet 😛 man gamar ju inte på sin studiodator 🙁 och sequenserprogrammen är ju inte så grafikkrävande direkt 🙂 annars va det en fin uppsättning ... jag kör på min gamla bettan som spöar många nyare maskiner 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slaptap Postat 1 december 2004 Dela Postat 1 december 2004 Så uppdaterar Twilight Zound Productionsmaskinparken med en, 3.2Ghz P4, 915P Chipset 2Gb DDRam 256Mb Grafik 2*250 Gb Hd utrymme..... Ska väl räcka för seriös Musikprod 😎 Den kan du inte köra Win 3.1 på 😛🙁🙂 Men allvar, det ser trevligt (men dyrt) ut. Tror jag blir lite avis... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 1 december 2004 Trådstartare Dela Postat 1 december 2004 Hmmm, Ska inte ett M-Audio Delta 1010LT räcka för musik. Det sitter nämligen ett sånt i min gamla dator.... 😛 Totalt pris...9942:- inkl 19" TFT skärm inkl MOMS Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gol Postat 1 december 2004 Dela Postat 1 december 2004 Totalt pris...9942:- inkl 19" TFT skärm inkl MOMS Vad är det för skärm? Sitter själv i TFT-tankar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke Postat 1 december 2004 Dela Postat 1 december 2004 Låter jävligt mysigt. Och förhållandevis billigt. Varifrån? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 1 december 2004 Trådstartare Dela Postat 1 december 2004 Mmm. 19" Skärm Och från Kommunen, personalköp.... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lindeberg Postat 1 december 2004 Dela Postat 1 december 2004 Oj nu blev jag grön som hulken! 🙂 Hur fixar man jobb på kommunen då!!?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 2 december 2004 Trådstartare Dela Postat 2 december 2004 Lär dig torka skit först.... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
android Postat 2 december 2004 Dela Postat 2 december 2004 Och från Kommunen, personalköp.... 😱 Gaaah... Så Kalmar kommun fixar alltså mkt bättre datorer än vad högskolan gör... De Hem-PC erbjudanden jag fått här har inte varit nåt att fundera på ens.... 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 2 december 2004 Trådstartare Dela Postat 2 december 2004 😉 Shit happens.... Jag tvekade inte en sekund... Med tanke på att jag betalar ca 18000 mindre än vad det systemet "SKULLE" kostat i butik.... 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.