Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hejsan!

Ska nu börja med elbas och letar därför runt på olika affärer och hemsidor för att försöka hitta någonting lämpligt. Det som lockar mig just nu är ett paket på www.jam.se som de säljer för 2.995 kr. Tänkte därför höra mig för här vad ni rutinerade elbasister säger om innehållet i paketet, se nedan:

Cort Action Bass (Rek ca-pris 2.495 kr)

Peavey Microbass förstärkare (Rek ca-pris 2.150 kr)

Svart kraftigt axelband (Rek ca-pris 70 kr)

Eagle kabel (Rek ca-pris 250 kr)

Gigbag (Rek ca-pris 140 kr)

PAKETPRIS 2.995 kr

Som sagt, har tänkt mig detta paket som en start och sedan bygga vidare. Har ingen större lust att slänga ut flera tusen kroner om det senare skulle visa sig att jag inte vill fortsätta.

Det vore super om någon kunde kommentera det här så fort som möjligt, behöver höra lite kommenterar så jag snabbt kan avgöra om detta paket är värt pengarna. Tack!

Annons
Postat

jag är ingen basist igentligen men jag köpte min Action Bass för 2700 och tycker den är grym för dom pengarna!

så det där paket borde det inte vara någe fel på om du är nybörjare 😛

Postat
Hejsan!

Ska nu börja med elbas och letar därför runt på olika affärer och hemsidor för att försöka hitta någonting lämpligt. Det som lockar mig just nu är ett paket på www.jam.se som de säljer för 2.995 kr. Tänkte därför höra mig för här vad ni rutinerade elbasister säger om innehållet i paketet, se nedan:

Cort Action Bass (Rek ca-pris 2.495 kr)

Peavey Microbass förstärkare (Rek ca-pris 2.150 kr)

Svart kraftigt axelband (Rek ca-pris 70 kr)

Eagle kabel (Rek ca-pris 250 kr)

Gigbag (Rek ca-pris 140 kr)

PAKETPRIS 2.995 kr

Som sagt, har tänkt mig detta paket som en start och sedan bygga vidare. Har ingen större lust att slänga ut flera tusen kroner om det senare skulle visa sig att jag inte vill fortsätta.

Det vore super om någon kunde kommentera det här så fort som möjligt, behöver höra lite kommenterar så jag snabbt kan avgöra om detta paket är värt pengarna. Tack!

Sök på JAM här på forumen så kan du läsa dig till hur folk uppfattar dem och hur de bli bemötta av personalen i butiken.

Verkar vara väldigt få som har bra erfarenheter av JAM här på forumen.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.