Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Förut kunde jag se alla inlägg(ämnen/trådar) jag skapat men nu ser jag inte dom längre...bara den senaste jag skapat...rumpnissen säger: "vaffö e de på detta viset??" 😲

Redigerat av Olsberg
Annons
Postat
Förut kunde jag se alla inlägg(ämnen/trådar) jag skapat men nu ser jag inte dom längre...bara den senaste jag skapat...rumpnissen säger: "vaffö e de på detta viset??" :rolleyes:

Är det inte att de är out of date? Asså typ 30 dagar utan att du har varit inne och läst dem?

Postat (redigerat)
Är det inte att de är out of date? Asså typ 30 dagar utan att du har varit inne och läst dem?

det låter ju tråkigt om det ska vara så 😛 eftersom folk kan ju slänga in nåt viktigt även om inlägget e gammalt....ahh well thanx anyway 😄

Redigerat av Powel
Postat
det låter ju tråkigt om det ska vara så 🙂 eftersom folk kan ju slänga in nåt viktigt även om inlägget e gammalt....ahh well thanx anyway 🙁

Men jag tror att om någon skulle vara aktiv, alltså skriva någonting i den tråden, så skulle den visas igen. Jag tror att det funkar så iaf 🙁

Postat
Förut kunde jag se alla inlägg(ämnen/trådar) jag skapat men nu ser jag inte dom längre...bara den senaste jag skapat...rumpnissen säger: "vaffö e de på detta viset??" 🙂

Tips: Om du vill hålla koll på vad som händer i de trådar du deltar i, eller som du skapar - prenumerera på dem. Markera kryssrutan under Kontrollpanelen > E-postinställningar > Aktivera automatisk e-post notifiering.

Ett annat sätt:

post-1-1237883546.png

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.