laxlaxlax Postat 12 mars 2009 Postat 12 mars 2009 AHHHHHHHH MIN EXFLICKVÄN ÄR EN JÄKLA PAPPSKALLE UTAN EMPATI OCH JAG FICK TILLBAKS KEMITENTAN OCH KLARADE DEN INTE OCH DEN JÄVLA KATTEN ÄR EN SÅN JÄVLA PLÅGA OCH OCH JAG ÄR SÅ SJUKT TRÖTT PÅ ATT INTE HA PENGAR AHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Fidden Postat 12 mars 2009 Postat 12 mars 2009 en gång luktade jag på en hammock. sedan gick jag på en trottoar i godan ro tills jag var framme. det var en bra dag.
Dingbats Postat 12 mars 2009 Postat 12 mars 2009 en gång luktade jag på en hammock. sedan gick jag på en trottoar i godan ro tills jag var framme. det var en bra dag. jag minns en gång när jag gick hem och duschade. sen tror jag jag drack iste och satt lite vid datorn. det var också en bra dag.
Demonproducenten Postat 13 mars 2009 Postat 13 mars 2009 AHHHHHHHH MIN EXFLICKVÄN ÄR EN JÄKLA PAPPSKALLE UTAN EMPATI OCH JAG FICK TILLBAKS KEMITENTAN OCH KLARADE DEN INTE OCH DEN JÄVLA KATTEN ÄR EN SÅN JÄVLA PLÅGA OCH OCH JAG ÄR SÅ SJUKT TRÖTT PÅ ATT INTE HA PENGAR AHHHHHHHHHHHHHHHHHH va är det för fel på katten?
Hellpig Postat 13 mars 2009 Postat 13 mars 2009 Om du läser kemi har du valt fel linje! Glömde du bort ångestskriket innan tenten? Det sägs vara tradition på vissa nationer i Lund, att öppna ett fönster o vråla ut sin ångest kvällen före en tenta... å andra sidan så kommer pengafrågan förhoppningsvis att lösa sig när du pluggat klart och den ekonomiska världskrisen lagt sig.
laxlaxlax Postat 18 mars 2009 Trådstartare Postat 18 mars 2009 Det rann över lite bara. Ibland blir det för mycket på en gång. pust .. men katten är fortfarande en plåga.
Pazo Postat 19 mars 2009 Postat 19 mars 2009 Jag klarade min kemi 😕 Men däremot gick inte biologin... Men tentan jag gjorde igår i ekologi gick nog bra 😄
laxlaxlax Postat 6 april 2009 Trådstartare Postat 6 april 2009 Du en glömde att du ser feminin ut på kortet. Tack, men jag har svårt att ta råd från en dominobricka på allvar.
debatt Postat 7 april 2009 Postat 7 april 2009 (redigerat) Tack, men jag har svårt att ta råd från en dominobricka på allvar. Jag vet inte VEM som tyckte så, det var EN person. F.ö. är det en expressionspedal för Keyboard som avatar. Varför kommer det inte med vad jag skrev i citatet? 😉 Redigerat 7 april 2009 av debatt
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.